Solana، Dogecoin و Rollblock: کدام رمز ارز برای سپتامبر بهتر است؟

Solana، Dogecoin و Rollblock: کدام رمز ارز برای سپتامبر بهتر است؟

پیش فروش رمزنگاری Rollblock (RBLK) از Solana (SOL) و Dogecoin (DOGE) به عنوان بهترین دارایی رمزنگاری بلندمدت برای سپتامبر پیشی گرفته است. و فراتر از آن قیمت Solana در 90 روز بیش از 16٪ کاهش یافت، در حالی که دارندگان DOGE شاهد بودند که پرتفوی آنها بیش از 36٪ در همان دوره کنار گذاشته شد.

اما RBLK 140% رشد کرد و بازدهی 2.4 برابری را به سرمایه گذاران اولیه داد. تایتان GambleFi دارندگان توکن را با سود سهام هفتگی و جوایز در نظر می‌گیرد، بدون توجه به پتانسیل رشد نامحدود Rollblock در بازار 540 میلیارد دلاری قمار.

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که بازدهی هیولا برای RBLK از ۱۰۰ برابر گذشته است، که آن را به بهترین رمزارز بلندمدت برای بازدهی غیرفعال و رشد ماموت پیش از قیمت Solana و DOGE تبدیل می‌کند.

قیمت سولانا (SOL) برای ماه‌ها عملکرد ضعیفی دارد

SOL برای بهترین دارایی‌های رمزنگاری بلندمدت می‌گذرد، اما قیمت Solana اخیراً ضعیف بوده است. به ازای داده‌های بایننس، قیمت سولانا در سه ماه گذشته بازدهی منفی داشته است که به -16٪ در آگوست در 90 روز منجر شده است.

قیمت سولانا بخش بهتری از آگوست را در وضعیت قرمز سپری کرد، و به نظر می‌رسد در مسیری است که ماه را با بازدهی تقریباً -5٪ ببندد.

بعد از سقوط به 110 دلار در 5 آگوست، قیمت سولانا تلاش کرد تا بالا برود اما دو بار در منطقه 160 دلار رد شد. از 30 اوت، SOL در منطقه 139 دلار معامله شد. مگر اینکه قدرت خرید جدیدی وارد بازار شود، SOL می تواند به زودی برای بازدید مجدد از مناطق هفتگی در منطقه 120 دلاری سقوط کند.

با توجه به عدم قطعیت فعلی بازار که احتمالا تا سپتامبر ادامه خواهد داشت، بهترین رمزارز بلندمدت نیاز به ایجاد درآمد غیرفعال برای دارندگان دارد.

دوج کوین (DOGE) ممکن است بهترین رمزارز بلند مدت نباشد< /h2>

با کاهش بیش از 86 درصدی نسبت به 0.73 دلار ATH، DOGE ضررهای زیادی را به دارندگان بلندمدت وارد کرده است. بر اساس داده‌های Binance، DOGE سالانه ROI ناچیز 54% ارائه کرد و در سه ماه گذشته بیش از 36% کاهش یافت.

DOGE در ماه مارس به 0.22 دلار رسید، اما قرمز شد و بیش از 50 درصد از این ارزش را از دست داد و تا 30 آگوست با قیمت 0.1 دلار معامله شد. در حال حاضر با یک حرکت نزولی شدید زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه در نمودارهای روزانه مبارزه می کند.

مم کوین‌هایی مانند DOGE می‌توانند سودهای کوتاه‌مدت هنگفتی به ارمغان بیاورند، اما به سرعت ارزش خود را از دست می‌دهند و به سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت بد تبدیل می‌شوند. پس از قفل کردن سودهای کوتاه مدت، نهنگ ها در بهترین دارایی های رمزنگاری بلندمدت مانند Rollblock برای درآمد غیرفعال دوباره سرمایه گذاری می کنند.

Rollblock (RBLK) در صدر بهترین دارایی های رمزنگاری بلند مدت

Rollblock یک مدل تقسیم سود سخاوتمندانه و پتانسیل بی‌نظیر بازار را ارائه می‌دهد. پروتکل iGaming مبتنی بر جامعه به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نگه داشتن رمز بومی آن، RBLK، در موفقیت پلتفرم سهیم شوند.

بخشی از سود پلتفرم به‌عنوان سود هفتگی بین دارندگان توکن توزیع می‌شود و دارایی‌ها را می‌توان قفل کرد تا نقدینگی در شبکه Rollblock برای بازده سهام عظیم فراهم شود.

داروهای RBLK از طریق برنامه خرید هفتگی Rollblock ارزش بیشتری برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. به آرامی عرضه توکن را کاهش می دهد و ارزش و قیمت آن را به سمت بالا می برد.

تز سرمایه گذاری بلندمدت Rollblock توسط امپراتوری قمار 540 میلیارد دلاری تاج گذاری شده است. انقلابی در این بازار با فرآیند بازی منصفانه و استراتژی‌های شرط‌بندی مبتنی بر هوش مصنوعی، Rollblock را به یک نیروگاه چند میلیارد دلاری iGaming تبدیل می‌کند.

این کار قیمت توکن را به ارتفاعات جدیدی افزایش می‌دهد و دسته‌هایی از مولا را به دارندگان توکن می‌ریزد. پیش فروش Rollblock بیش از 3 میلیون دلار جمع آوری کرده است زیرا سرمایه گذاران برای گرفتن بهترین دارایی رمزنگاری بلندمدت در سال 2024 و پس از آن عجله دارند.

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را کشف کنید< قوی> امروز!

وب‌سایت: https://presale.rollblock.io/

اجتماعی: https://linktr.ee/rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل