ETF های رمزنگاری بیش از نیمی از کل وجوه راه اندازی شده در ایالات متحده در سال جاری را تشکیل می دهند

ETF های رمزنگاری بیش از نیمی از کل وجوه راه اندازی شده در ایالات متحده در سال جاری را تشکیل می دهند

صندوق های سرمایه گذاری مبادله ای مرتبط با رمزارز (ETF) بر جریان های سال تا به امروز در میان تقریباً 400 ETF راه اندازی شده در سال جاری غالب هستند، زیرا 13 مورد از 25 مورد از این صندوق ها به بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH ).

بر اساس یک گزارش، چهار صندوق بزرگ، همگی ETFهای بیت کوین لحظه ای هستند که در ایالات متحده معامله می شوند و بیش از 2 میلیارد دلار در جریان سال تا به امروز ثبت کرده اند. تجزیه و تحلیل به اشتراک گذاشته شده توسط مدیر عامل فروشگاه ETF Nate Geraci. 

IBIT بر جریان‌های سالیانه تسلط دارد

BlackRock iShares Bitcoin Trust ETF (IBIT< /a>) با مبلغی راحت پیشتاز است که نزدیک به 21 میلیارد دلار است. Fidelity FBTC به سمت مرز 10 میلیارد دلار حرکت می کند، در حالی که ARK 21Shares’ ARKB و Bitwise BITB رتبه 4 برتر را به ترتیب با 2.3 میلیارد دلار و 2 میلیارد دلار ورودی سالانه به پایان می رساند.

در همین حال، BlackRock’s iShares Ethereum Trust (ETHA) از یک میلیارد دلار عبور کرده است و در حال حاضر هفتمین صندوق بزرگ قابل معامله در بورس از نظر جریان در سال جاری است. 

VanEck نقطه ETF بیت کوین HODL یازدهمین صندوق بزرگ با حدود 581 میلیون دلار ورودی است، در حالی که  Valkyrie’s BRRR و ProShares’s BITU با 527.8 میلیون دلار رتبه های چهاردهم و پانزدهم را دنبال می کنند. و 446 میلیون دلار ورودی به ترتیب.

فرانکلین تمپلتون EZBC هجدهمین صندوق بزرگ در فهرست است که در سال 2024 نزدیک به 395 میلیون دلار ورودی داشته است. درست زیر آن با کمتر از 2 میلیون دلار تفاوت، صندوق اتریوم Fidelity (FETH) نوزدهمین ETF با بزرگترین سال گذشته است. جریان تاریخ.

مینی تراست BTC و Invesco’s Grayscale BTCO مشارکت ETF های بیت کوین را در لیست مشترک Geraci می بندد. در حالی که mini Trust BTC نزدیک به 348 میلیون دلار ورودی ثبت کرد و جایگاه بیست و دوم را به خود اختصاص داد، BTCO از سال تا به امروز 342 میلیون دلار ورودی برای رتبه بیست و سوم به دست آورده است.

ETF Ethereum Bitwise’s Ethereum ETF. (ETHW) ETFهای رمزنگاری را با 314 میلیون دلار ورودی تکمیل می کند و بیست و چهارمین صندوق بزرگ را به خود اختصاص می دهد.

ETF های رمزنگاری خونریزی

هر دو ETF بیت کوین و اتریوم در هفته گذشته خروجی خالص ثبت کردند. داده‌های سرمایه‌گذاران Farside نشان می‌دهد که ETF‌های بیت‌کوین لحظه‌ای معامله شده در ایالات متحده بیش از 277 میلیون دلار وجه نقد از 26 تا 30 اوت از دست داده‌اند. ، عمدتاً ناشی از 226 میلیون دلار جریان خالص منفی ARKB است.

از سوی دیگر، IBIT BlackRock هفته را با بیش از 210 میلیون دلار ورودی به رغم عدم فعالیت در سه بخش پایان داد. در پنج روز معاملاتی.

علاوه بر این، ETF های نقطه ای اتریوم معامله شده در ایالات متحده هفته را با خروجی 12.4 میلیون دلاری به پایان رساندند. مقدار نسبتاً ناچیز با فقدان فعالیت، زیرا این وجوه هیچ جریانی را در 30 آگوست ثبت نکرد، اولین بار از زمان راه اندازی در 23 جولای. < /span>

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل