Crypto Chaos: برزیل X را ممنوع می کند، شیلی از Worldcoin شکایت می کند و ایالات متحده پترو ونزوئلا را هدف قرار می دهد!

Crypto Chaos: برزیل X را ممنوع می کند، شیلی از Worldcoin شکایت می کند و ایالات متحده پترو ونزوئلا را هدف قرار می دهد!

  • برزیل X را ممنوع کرد که بر ارتباطات ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد. این تعلیق می تواند نحوه انتشار اخبار ارزهای دیجیتال در منطقه را تغییر دهد.
  • ورلد کوین شیلی با چالش‌های قانونی در مورد مدیریت داده‌های بیومتریک مواجه است که نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در صنعت کریپتو را برجسته می‌کند.

این هفته، آمریکای لاتین در خط مقدم تحولات مهم در حوزه ارزهای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اقدامات نظارتی و سیاست‌های جدیدی را که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر منطقه داشته باشد، برجسته کرده است.

همانطور که ما گزارش شده در CNF، در برزیل، دولت عملیات X (که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد) را به حالت تعلیق درآورده است. تشخیص اینکه پلت فرم با مقررات محلی مطابقت ندارد. این حرکت می تواند عواقب عمیقی داشته باشد، نه تنها از نظر آزادی بیان، بلکه همچنین در نحوه اشتراک گذاری اطلاعات ارزهای دیجیتال در داخل کشور. با توجه به محبوبیت X در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، این ممنوعیت می تواند بر نحوه انتشار اخبار و تحلیل های بازار تأثیر بگذارد.

ادامه با گزارش هایی که در مورد شیلی داریم، Optimistic SpA، اپراتور Worldcoin، با شکایتی از سوی خدمات مصرف کننده ملی ( SERNAC) به دلیل نگرانی در مورد نحوه مدیریت داده های بیومتریک کاربران.

این مورد بر چالش‌های فزاینده حریم خصوصی و امنیتی که شرکت‌های ارزهای دیجیتال با آن‌ها مواجه هستند، به‌ویژه در مناطقی که قوانین حفاظت از داده‌های سختگیرانه دارند، تأکید می‌کند.

علاوه بر این، ایالات متحده در حال تشدید تحریم ها علیه ونزوئلا با تمرکز ویژه بر استفاده از ارزهای دیجیتال مانند Petro. این اقدام بخشی از تلاش گسترده‌تر برای منزوی کردن اقتصادی دولت مادورو و محدود کردن توانایی آن در استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای دور زدن تحریم‌ها است.

سالازار

قانون VALOR با جستجوی همکاری بین‌المللی برای گذار مسالمت‌آمیز به دموکراسی در ونزوئلا و حفظ تحریم‌ها تا زمانی که پیشرفت قابل توجه و قابل اندازه‌گیری حاصل شود، این کار را انجام خواهد داد. گفت.

در نهایت، بنیاد توسعه استلار در شرکت کلمبیایی Puntored سرمایه‌گذاری کرده است تا با استفاده از فناوری بلاک چین، حواله‌ها و شمول مالی در آمریکای لاتین را تقویت کند. این سرمایه‌گذاری نشان‌دهنده علاقه روزافزون به استفاده از ارزهای دیجیتال برای افزایش خدمات مالی در مناطقی است که فعالیت‌های حواله بالایی دارند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل