موسسه تحقیقاتی Bitget: بازار به شدت سقوط کرده است و هنوز هیچ نشانه ای از بازگشت به بازار وجود ندارد

موسسه تحقیقاتی Bitget: بازار به شدت سقوط کرده است و هنوز هیچ نشانه ای از بازگشت به بازار وجود ندارد

موسسه تحقیقاتی Bitget: بازار به شدت سقوط کرده است و هنوز هیچ نشانه ای از بازگشت به بازار وجود ندارد

Bijie.com گزارش داد:

در 24 ساعت گذشته، بسیاری از ارزها و موضوعات محبوب جدید در بازار ظاهر شده اند، به احتمال زیاد آنها فرصت بعدی برای ثروتمند شدن هستند

چکیده

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر اساساً تأیید شده است و BTC بازار را به سمت سقوط شدید ETFهای نقدی BTC و ETH هدایت کرده است. ادامه سطح پایین گاز در زنجیره ETH نشان دهنده احساسات پایین بازار است و بازار هنوز هیچ نشانه ای از بازگشت به بازار ندارد. Bitget 3 Launchpool پشت سر هم در عرض دو هفته افتتاح کرد و قیمت BGB نسبتاً قوی است، از جمله:

  • بخشی که اثر خلق ثروت قوی دارد: BGB;

  • محبوب‌ترین نشانه‌ها و موضوعات جستجو شده توسط کاربران عبارتند از: CARV، CryptoKitties، TON، و غیره؛

  • فرصت های بالقوه airdrop عبارتند از: سوخت، پروتکل داستان؛

زمان آمار داده ها: 4:00، 2 سپتامبر 2024 (UTC+0)

1 محیط بازار

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر اساساً تأیید شده است: داده های CME “Fed Watch” نشان می دهد که احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به میزان 25 واحد در سپتامبر 67٪ و احتمال کاهش 50 درصدی نرخ بهره است. امتیاز 33 درصد است.

BTC کل بازار را به سمت نزول سوق داد. ETF نقطه ای بیت کوین در هفته گذشته شاهد خروج خالص 277 میلیون دلاری آمریکا بود و ETF نقطه ای ETH شاهد خروج خالص 12.6 میلیون دلاری در هفته گذشته بود. کارمزد گاز در زنجیره ETH همچنان زیر 1gwei است، نرخ ارز ETH/BTC به 0.042 کاهش یافته است، احساسات بازار و فعالیت در زنجیره به نقطه انجماد کاهش یافته است و در حال حاضر هیچ نشانه ای از بازگشت مجدد در بازار در سال وجود ندارد. کوتاه مدت

Bitget 3 Launchpool متوالی را در عرض دو هفته افتتاح کرد و BGB پنجمین توکن با بهترین عملکرد در بین 100 توکن برتر از نظر ارزش بازار در 7 روز گذشته کاهش بازار شد (4.69٪ در روز هفتم، بدون احتساب کاهش). استیبل کوین ها بهتر از 10.8 درصد بیت کوین است.

2 بخش ایجاد ثروت

1) بخش های زیر باید بر روی آنها متمرکز شوند: BGB

دلایل اصلی:

  • Bitget 3 پروژه Launchpool را به صورت متوالی در عرض دو هفته راه اندازی کرد: Orderly Network (ORDER)، Counterfire Economic Coin (CEC)، MetaCene (MAK)، همچنان به حمایت از دارندگان BGB در طول کاهش بازار به ارمغان آوردن درآمد نگهداری ارز و قوی کردن قیمت BGB.

  • مبانی پلت فرم Bitget همچنان در حال تقویت است Bitget App در اپ استور اپل فهرست شده است. رتبه بندی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و اکنون در 11 کشور جهان در رتبه دوم قرار گرفته است.

عوامل مؤثر بر چشم انداز بازار:

  • اینکه آیا Bitget می‌تواند به راه‌اندازی Launchpool و سایر مزایایی که در چند ماه آینده برای دارندگان BGB مزیت‌هایی به همراه خواهد داشت ادامه دهد، مستقیم‌ترین عامل افزایش قیمت BGB خواهد بود.

  • توسعه مداوم برند و رشد کاربران پلتفرم Bitget همچنان بزرگترین خندق برای تثبیت قیمت BGB است.

3. جستجوهای داغ کاربر

1) Dapp محبوب

CARV:

CARV یک زیرساخت شناسه متمرکز بر بازی است که برای ایجاد هویت بازی متعلق به کاربر طراحی شده است که نمایش دستاوردها، یافتن دوست و بازی، کسب درآمد مستقیم، و می‌تواند به هر جایی برده شود. تعداد کیف پول های فعال منحصربفرد این Dapp در هفته گذشته به بیش از 4.45 میلیون رسید. این پروژه اخیراً شاهد تحرکات مکرر بوده است: در 26 آوریل، CARV تکمیل سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری سری A را در 31 می اعلام کرد.

2)تویتر

نشان می دهد

CryptoKitties:

CryptoKitties، یک پروژه با سابقه انتشار NFT، یک تخم مرغ پروژه جدید را راه اندازی کرده است. در مجموع 3134 NFT در طول دوره ضرب ضرب شد. قیمت کف سری در حال حاضر 0.1121 ETH، با افزایش 24 ساعته 261.67٪ نقل شده است.

3) جستجوی Google و منطقه

از دیدگاه جهانی:

چرا خراب می شود:

بازار کریپتو به‌طور کلی اخیراً نزولی را تجربه کرده است و سرمایه‌گذاران بازار به دنبال دلایل مرتبط با کاهش هستند. کاهش فعلی بازار عمدتاً به دلیل کمبود نقدینگی و نبود نقاط داغ در بازار است. بازار ممکن است پس از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو یا پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به طور قابل توجهی بهبود یابد و ممکن است در کوتاه مدت بی ثبات و رو به کاهش باشد.

قضاوت از جستجوهای داغ در هر منطقه:

(1) آسیا و آفریقا: توجه برای بلوم، سولانا و غیره نسبتا پراکنده است، جستجوهای رایجی در مورد علت سقوط آنها، ارزش کلی بازار کریپتو و شاخص ترس و طمع و غیره وجود دارد.

(2) منطقه انگلیسی: جستجوها در منطقه انگلیسی شامل ONDO، PEPE، TON، FLOKI و سایر پروژه‌هایی است که در کاهش‌های اخیر درجه خاصی از پشتیبانی دارند، که می‌تواند نشان دهنده این باشد که کاربران در منطقه انگلیسی علاقه خاصی نشان داده‌اند. در دارایی هایی که دارای حمایت در کاهش هستند.

4 فرصت های بالقوه ایردراپ

سوخت

Fuel یک لایه اجرایی ماژولار مبتنی بر UTXO است که مقیاس قابل دسترسی جهانی را برای اتریوم به ارمغان می آورد. به عنوان یک لایه اجرایی ماژولار، Fuel می تواند به توان عملیاتی جهانی دست یابد، به گونه ای که یک زنجیره یکپارچه نمی تواند، در حالی که امنیت اتریوم را به ارث می برد.

در سپتامبر 2022، Fuel Labs با موفقیت 80 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری به رهبری Blockchain Capital و Stratos Technologies جمع آوری کرد. سرمایه گذاری از چندین موسسه سرمایه گذاری پیشرو، مانند CoinFund، Bain Capital Crypto و TRGC.

روش‌های مشارکت خاص: می‌توانید مستقیماً توکن‌های پذیرفته‌شده توسط Fuel را به امتیازهایی که کسب کرده‌اید واریز کنید. شرکت‌کنندگان به ازای هر 1 دلاری که در دارایی‌های زیر واریز می‌کنند، 1.5 امتیاز در روز کسب می‌کنند

امتیازها: ETH، WET، eETH، rsETH، rETH، wbETH، USDT، USDC، USDe، sUSDe و stETH از 8 تا 22 ژوئیه، ezETH را برای کسب 3 امتیاز در روز واریز کنید.

پروتکل داستان

پروتکل Story یک پروتکل مدیریت IP است.

این پروژه اخیراً یک دور مالی 80 میلیون دلاری سری B به رهبری a16z Crypto را به پایان رسانده است و سایر مؤسسات شرکت کننده شامل Foresight Ventures، Hashed و غیره هستند. تاکنون، PIP Labs، تیم باز پشت Story Protocol، 140 میلیون دلار با ارزش 2.25 میلیارد دلار جمع آوری کرده است. توجه بازار بسیار بالاست و ممکن است به پروژه پیشرو در مسیر جدید بلاک چین تبدیل شود.

روش های مشارکت خاص: پروتکل Story با چندین پروژه از جمله Colormp و غیره همکاری کرده است. کاربران می توانند در پخش NFT راه اندازی این پروژه ها شرکت کنند و به حفظ پیشرفت پروژه و تکمیل وظایف مربوطه ادامه دهند و ممکن است توکن IP آینده را دریافت کنند. ایردراپ .

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل