بازار “نه طلایی و ده نقره ای” در حال آغاز یک واژگونی بزرگ است!

بازار “نه طلایی و ده نقره ای” در حال آغاز یک واژگونی بزرگ است!

Bijie.com گزارش داد:

شروع بدی برای سپتامبر؟ عملکرد بیت کوین متوسط ​​است!

بازارهای ارزهای دیجیتال در ماه سپتامبر شروع بدی داشتند و از نظر تاریخی، بیت کوین معمولاً در ماه سپتامبر ضعیف عمل کرده است و میانگین بازدهی آن 5.36- است. در 13 سال گذشته، تنها چهار بازده مثبت سپتامبر وجود داشته است.

با این حال، برخی از عوامل مثبت در بازار در این ماه وجود دارد، مانند جلسه آتی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)، که ممکن است خبر خوبی در مورد کاهش نرخ بهره به همراه داشته باشد. قوی> ممکن است به بهبود احساسات بازار کمک کند.

تحلیل بازار امروز

فوکوس ماکرو:

6 سپتامبر: داده‌های غیرکشاورزی منتشر شد

۱۱ سپتامبر: داده‌های CPI منتشر شد

19 سپتامبر: تصمیم نرخ بهره

انتظار: بازار در ابتدای ماه جاری عمدتاً به دلیل شرایط اقتصادی فعلی تثبیت شد و عملکرد کلی ضعیف بود. انتظار می رود که در نیمه دوم ماه مزایایی به همراه داشته باشد، به ویژه کاهش دوم و سوم نرخ بهره که ممکن است بازگشت آشکارتری به بازار ایجاد کند.

تحلیل روند بازار:

بازار همچنان تحت سلطه خرس‌ها است و نمودار 4 ساعته نشانه‌هایی از کاهش سریع و انقباض مثلثی را نشان می‌دهد.

آیا روند بازار خوبی در این ماه وجود خواهد داشت؟

ما اغلب این ضرب المثل را می شنویم “طلا، نه، نقره و ده“.

منطق پشت این چیست؟

1. پشت سر انتظارات بازار

1 تاثیر بازارهای مالی سنتی:

در حوزه مالی سنتی، معمولاً سپتامبر و اکتبر فصل اوج مصرف است و فعالیت‌های اقتصادی بسیار فعال می‌شوند. افزایش محبوبیت بازار سهام و بازار آتی نیز به معنای ورود سرمایه بیشتر است. دلایلی داریم که باور کنیم این روند ممکن است بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد و باعث ورود سرمایه و افزایش قیمت شود.

2 سرعت توسعه صنعت:

بازار ارزهای دیجیتال نیز ریتم منحصر به فرد خود را دارد. پس از یک دوره تنظیم و بارندگی، بسیاری از پروژه‌ها به‌روزرسانی‌های مهم، همکاری یا خبرهای خوب را در این زمان منتشر می‌کنند. این اخبار تمایل به تحریک احساسات بازار و بالا بردن قیمت ها دارند.

2 تغییرات ظریف در روانشناسی سرمایه گذار

1. روانشناسی سرمایه گذاری فصلی:

ما اغلب انتظارات روانشناختی خاصی را از طریق مشاهده بلندمدت بازار شکل می‌دهیم. مثلاً عبارت «نه طلا و ده نقره» ممکن است در تصمیم گیری ما تأثیر بگذارد و ما را برای حضور در بازار در این دوره بیشتر رغبت کند. این انتظار روانی باعث افزایش فعالیت بازار خواهد شد.

2 اثر پیگیری:

وقتی ما شروع به این باور می کنیم که “نه طلایی و ده نقره ای” فرصت هایی را به همراه خواهد داشت، ممکن است دیگران نیز از آن پیروی کنند و شرکت کنند. این رفتار نوسانات و انتظارات بازار را بیشتر تقویت می کند و بازار را پویاتر و جذاب تر می کند.

خلاصه:

اگرچه ماه سپتامبر شروع بدی داشت، اما با انتشار داده های اقتصادی و پیشرفت تصمیم گیری در مورد نرخ بهره، بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً بازگشتی را به همراه خواهد داشت. با ما همراه باشید و از فرصت استفاده کنید!

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل