TRADE.com بریتانیا رشد 60 درصدی سود در سال 2023 را گزارش می دهد

TRADE.com بریتانیا رشد 60 درصدی سود در سال 2023 را گزارش می دهد

Bijie.com گزارش داد:

در سال 2023، TRADE.com مستقر در بریتانیا به درآمدها، سودها و افزایش ارزش دارایی دست یافت. Trade Capital UK Ltd (TCUK)، اپراتور کارگزاران FX/CFD، در مقایسه با سال 2022 تقریباً 60 درصد افزایش درآمد داشته است.

طبق گزارش سال 2023 منتشر شده توسط Companies House UK، شرکت دارای مجوز FCA TCUK در سال 2023 به درآمد 892,377 پوندی دست یافت، در مقایسه با 759,240 پوند افزایش درآمد. 18 درصد

در حالی که هزینه های مستقیم را تقریبا ثابت نگه می دارد و سربار را کاهش می دهد، این سود عملیاتی را بیش از دو برابر کرد و از 154,569 پوند به 306,411 پوند GBP رسید. این همچنین به افزایش تقریباً 60 درصدی سود خالص، از 140,694 پوند به 218,325 پوند در سال 2023 تبدیل می شود.

این شرکت همچنین اطلاعاتی را در مورد کل دارایی های خود گزارش کرد که در مقایسه با سال قبل به تقریباً 700,000 پوند افزایش یافت.

شایان ذکر است که این نتایج فقط برای بخش بریتانیایی برند TRADE.com اعمال می شود. در سایر نقاط جهان، توسط نهادهای مستقل، از جمله Trade Capital Markets Limited (TCM)، که دارای مجوز در قبرس و آفریقای جنوبی است، مدیریت می شود.

تجارت اختصاصی و مجوز ایتالیایی

این سال، این شرکت همچنین با کسب مجوزهای محلی در بازار ایتالیا، دامنه فعالیت خود را گسترش داد. تجارت ایتالیایی توسط یک نهاد محلی، Trade Capital Italia SIM، که توسط Consob به عنوان یک شرکت خدمات سرمایه گذاری مجاز است، انجام می شود. این پلتفرم هم به مشتریان خرده فروشی و هم به مشتریان حرفه ای خدمت می کند.

روئی گاویش، مدیر عامل گروه TRADE.com به فاینانس مگناتز گفت: “ما ایتالیا را یک بازار بسیار استراتژیک می دانیم.”. “ما معتقدیم یک موسسه محلی با روابط بانکی قوی فرصت قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.”

در ماه ژوئن، این شرکت اعلام کرد که تجارت پروپوزال را با نام تجاری TRADE.com Challenge به محصولات خود اضافه خواهد کرد. با توجه به وب سایت چالش Trade.com، کارگزار خدمات تازه راه اندازی شده را تحت شرکت Tplus Technologies Limited، یک شرکت ثبت شده در قبرس، ارائه می دهد. این نهاد با TCM متفاوت است، که یک نهاد دارای مجوز قبرس است که با نام تجاری TRADE.com در اتحادیه اروپا فعالیت می کند.

گاویش اظهار داشت: “استراتژی ما این است که محیط امن، معتبر و منصفانه خود را فراهم کنیم، همانطور که همیشه فراهم کرده ایم.” “این واقعیت که ما از یک منطقه بسیار تنظیم شده آمده ایم، اطمینان حاصل می کند که با مشتریان به خوبی رفتار می شود.”

Finance Magnates اواخر سال گذشته گزارش داد که TRADE.com خرید مدیریتی را به عنوان بخشی از یک طرح بازسازی انجام داده است. بازسازی مداوم شامل راه اندازی خطوط تولید جدید و تسریع رشد Trade.com در مناطق جدید، به ویژه ایتالیا، به لطف مجوز CONSOB اخیراً اعطا شده، و همچنین آمریکای لاتین (LATAM) و بازارهای در حال ظهور است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل