CoinShares می‌گوید محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو بیشترین جریان ورودی را در پنج هفته داشته‌اند

CoinShares می‌گوید محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو بیشترین جریان ورودی را در پنج هفته داشته‌اند

داده‌های CoinShares نشان می‌دهد که محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو با توجه به احساسات مثبت بازار، بیشترین جریان ورودی خود را در هفته‌های اخیر داشته‌اند.

محصولات سرمایه گذاری کریپتو در هفته گذشته بیش از 530 میلیون دلار ورودی جذب کردند که بالاترین میزان در 5 هفته گذشته بود، زیرا سرمایه گذاران به سیگنال های منفی فدرال رزرو جروم پاول در سمپوزیوم جکسون هول -fund-flows-weekly-report-2a165c7286a7″ target=”_blank” rel=””>گزارش توسط جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares.

او خاطرنشان کرد که اگرچه حجم معاملات کمتر از هفته‌های اخیر بود، اما این حجم معاملات “بالا ماند و به 9 میلیارد دلار در هفته رسید” زیرا اظهارات پاول که به کاهش احتمالی نرخ بهره در اوایل سپتامبر اشاره می‌کرد، فعالیت بازار قابل توجهی را تحریک کرد.

جریان هفتگی محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال | منبع: CoinShares

در حالی که ایالات متحده با 498 میلیون دلار پیشتاز ورودی بود، هنگ کنگ و سوئیس نیز به ترتیب شاهد افزایش 16 و 14 میلیون دلاری بودند. باترفیل افزود که آلمان این روند را با جریان خروجی بالغ بر 9 میلیون دلار کاهش داد و این کشور را به عنوان “یکی از تنها کشورهایی با جریان خالص خروجی از سال تا به امروز” تبدیل کرد.

بیت کوین (BTC) ذینفع اصلی بود، با جریان ورودی 543 دلار باترفیل اضافه کرد که بر حساسیت آن نسبت به تغییرات انتظارات نرخ بهره تاکید می کند، به طوری که عمده ورودی های بیت کوین در روز جمعه، 23 اوت، بلافاصله پس از اظهارات پاول رخ می دهد.

اگرچه اتریوم (ETH) شاهد حرکات متضادی با خروجی 36 میلیون دلاری بود مدیر تحقیقات CoinShares می‌گوید که هفته گذشته، ETFهای جدید اتریوم جذب شده‌اند و 3.1 میلیارد دلار در ماه گذشته جذب کرده‌اند، و خاطرنشان می‌کند که این جریان‌ها “تا حدودی با خروجی 2.5 میلیارد دلاری Grayscale Trust جبران شد.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل