DOT در پایان آگوست به بیش از 5 دلار باز می گردد و انتظار می رود سه برابر شود!

DOT در پایان آگوست به بیش از 5 دلار باز می گردد و انتظار می رود سه برابر شود!

Bijie.com گزارش داد:

پس از یک هفته سود، پولکادوت ($DOT) بیش از 10 درصد افزایش یافت، نزدیک به 5 دلار معامله شد.

Polkadot ($DOT) پس از یک رکود پایدار که شاهد آن بود که $DOT به پایین‌ترین حد چند ساله خود رسید، هفته خوبی را سپری می‌کند.

DOT 10% افزایش یافت

پس از هفته‌ها درد و نوسان، Polkadot ($DOT) شاهد افزایش رشد و رسیدن به حمایت چند ساله در 3.61 دلار است. $DOT چند ماه نزولی را پشت سر گذاشته است اما روند صعودی خود را حفظ کرده و در حال حاضر نزدیک به 5 دلار است. $DOT از روز جمعه در حال افزایش بوده است که ناشی از تقاضا برای $DOT با قیمت پایین است. دلار DOT معاملات هفته گذشته را با قیمت 4.39 دلار به پایان رساند و خریداران سعی کردند قیمت را به بالای 4.50 دلار برسانند.

خریداران کنترل معاملات را در روز دوشنبه به دست گرفتند و با افزایش 2.05 درصدی در 4.48 دلار بسته شدند. در روز سه‌شنبه، DOT توانست سطح قیمت 4.50 دلار را دوباره به دست آورد و 0.89 درصد افزایش یافت و در 4.52 دلار بسته شد.

در روز چهارشنبه، قیمت DOT از SMA 20 روزه (میانگین متحرک ساده) عبور کرد و 3.32٪ افزایش یافت.

پنجشنبه افزایش اندکی داشت و قیمت به 4.69 دلار رسید. روز جمعه، DOT در 4.89 دلار بسته شد. روز شنبه، DOT برای مدت کوتاهی از مرز 5 دلار عبور کرد و در 4.98 دلار بسته شد.

در جلسه معاملاتی فعلی، $DOT 2.71٪ کاهش یافت و در حال حاضر با $4.767 معامله می شود.

$DOT در هفته گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است.

بررسی ژوئیه Polkadot

علی‌رغم دشواری افزایش قیمت‌ها، Polkadot چندین به‌روزرسانی و پیشرفت عمده را در ماه جولای تجربه کرد. پس از اینکه تعداد همه پرسی های OpenGov در سال جاری به بالاترین حد خود رسید، Polkadot دقیقاً نشان داد که چرا یکی از بزرگترین DAO ها در نظر گرفته می شود. Polkadot همچنین فعالیت قابل توجهی در GigHub خود نشان داده است، به طوری که تعداد کل مخازن در اکوسیستم Polkadot اکنون به 29917 رسیده است.

شبکه افزایش قابل توجهی در فعالیت تالار گفتمان داشته است. علاوه بر پیشرفت های کلیدی، Polkadot دو API جدید را در ماه جولای راه اندازی کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل