تایلند پس از قطعی برق مکرر به معدن بیت کوین غیرقانونی حمله کرد

تایلند پس از قطعی برق مکرر به معدن بیت کوین غیرقانونی حمله کرد

مقامات تایلندی به یک عملیات استخراج غیرقانونی بیت کوین در راچابوری، شهری در غرب بانکوک، پس از گزارش هایی مبنی بر خاموشی های مکرر در ماه گذشته حمله کردند. 

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه گزارش ها، یورش انجام شده توسط مقامات برق استان و پلیس محلی، شواهدی از بیت کوین را کشف کرد (BTC) ریگ های استخراج مقدار زیادی برق.

این شبکه‌ها ثبت نشده بودند و به درستی پرداخت یا گزارش نمی‌شدند. 

مشکلات شبکه برق

Jamnong Chanwong، یک افسر ارشد امنیتی منطقه، در گزارش AFP توضیح داد که این عملیات احتمالاً در اواسط ژوئیه، همزمان با شروع قطع برق، به طور کامل عملیاتی شد.

فعالیت ثبت نشده معدن باعث قطع برق مکرر شده و خطرات قابل توجهی را برای زیرساخت های الکتریکی ایجاد می کند که به طور بالقوه منجر به آسیب طولانی مدت و هزینه های بالاتر برای ساکنان محلی می شود.

علی‌رغم مصرف انبوه برق، عملیات استخراج حداقل هزینه‌ها را پرداخت کرد که باعث ایجاد شک و حمله شد. تا زمانی که مقامات وارد ملک شدند، بسیاری از تجهیزات جابجا شده بود و هیچ دستگیری صورت نگرفت.

استخراج بیت کوین گران است و به هزینه ها و مالیات های محلی نیاز دارد. در اوایل این ماه، یک میزبان Airbnb کشف شد< /a> مهمانان او در ملک او در حال استخراج رمزنگاری بودند که منجر به یک قبض برق 1500 دلاری شد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل