XRP با چالش هایی مواجه است، آیا می تواند بر آن غلبه کند و صعود کند؟

XRP با چالش هایی مواجه است، آیا می تواند بر آن غلبه کند و صعود کند؟

Bijie.com گزارش داد:

قیمت XRP بالای 0.5920 دلار تثبیت می شود. اگر در بالای منطقه مقاومت 0.6050 دلار شکسته شود، ممکن است قیمت شروع به افزایش مجدد کند.

ریپل (XRP) برای دستیابی به رشد قابل توجهی تلاش کرده است و قیمت آن تنها 17 درصد در سال گذشته افزایش یافته است. تعدادی از چالش ها، از جمله اختلافات حقوقی مداوم و نوسانات بازار، عملکرد آلتکوین را محدود کرده است.

با این حال، اگر عملکرد تاریخی ارزش پیش‌بینی داشته باشد، ممکن است سکه در آستانه یک شکست بزرگ باشد.

ریپل بیت کوین را در جایگاه دوم قرار می دهد

ارزیابی جفت XRP/USD در نمودار هفتگی از مارس 2021، معاملات ارزهای دیجیتال را در مناطق کلیدی تقاضا نشان می‌دهد. در این مدت، قیمت XRP بین 0.60 تا 0.61 دلار تغییر کرد.

در پایان آوریل 2021، XRP به 1.55 دلار افزایش یافت که در کمتر از دو ماه بیش از 100 درصد افزایش یافت. رالی مشابهی در جولای همان سال رخ داد، زمانی که آلتکوین از 0.60 دلار به 1.28 دلار جهش کرد.

چشم انداز فعلی بازار نشان می دهد که XRP ممکن است این الگو را منعکس کند. اگر شرایط گسترده‌تر صعودی شود، XRP می‌تواند شاهد شکست بزرگ دیگری باشد. با حمایت از این چشم انداز، شاخص قدرت نسبی (RSI) در طی رالی های گذشته به بالاترین حد خود رسید و قدرت روند صعودی را در آن زمان تایید کرد.

تحلیل هفتگی ریپل. منبع: TradingView

همانطور که از نمودار زیر می بینید، به نظر می رسد RSI در حال افزایش است و اگر روند صعودی ادامه یابد، XRP شانس بیشتری برای اعتبارسنجی چشم انداز دارد.

نمودار دیگری که از این حرکت پشتیبانی می کند، نمودار هفتگی XRP/BTC است. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، بیت کوین (BTC) از جولای 2023 عملکرد بهتری نسبت به XRP داشته است.

آخرین باری که یک آلتکوین از ارز دیجیتال شماره یک پیشی گرفت، در دوره ای بود که تایید شد XRP یک امنیت نیست. اما از زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین دیگر عملکرد بهتری ندارد، XRP از ماه گذشته غالب بوده است.

شکست صعودی ارز دیجیتال بسیار نزدیک است. نکات برجسته XRP می تواند از پرچم هفت ساله صعودی خارج شود.

در حال بازگشت به بالاترین سطح محلی

قیمت XRP دوباره تلاش می کند تا به بالای 0.6150 دلار برسد. قیمت می تواند از سطوح مقاومت 0.6180 دلار و 0.6220 دلار عبور کند. با این حال، برخلاف بیت کوین و اتریوم، قیمت صعودی بالای 0.630 دلار است.

قیمت تا 0.6306 دلار معامله شد و بیشتر سودهای خود را پس داد. تا 0.5925 دلار معامله شد و در حال حاضر در حال تثبیت است. قیمت کمی بالاتر از سطح 0.5960 دلار معامله می شود. با این حال، قیمت در حال حاضر زیر 0.600 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود.

XRP در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (آبی) و 50 روزه (زرد) در نمودار روزانه معامله می شود. EMA یک نشانگر فنی است که برای اندازه گیری روند بازار و پیش بینی تغییرات قیمت در آینده استفاده می شود. زمانی که قیمت یک ارز دیجیتال بالای EMA باقی می ماند، نشان دهنده روند صعودی است، در حالی که قیمت های زیر EMA نشان دهنده چشم انداز نزولی است.

در مورد XRP، باقی ماندن قیمت بالای 20 و 50 EMA نشان دهنده روند صعودی است. علاوه بر این، یک ضربدر طلایی (الگوی صعودی که زمانی رخ می‌دهد که یک EMA کوتاه‌تر از EMA طولانی‌تر عبور کند) از این احساس مثبت بیشتر حمایت می‌کند.

اگر این الگو ادامه یابد، XRP ممکن است 0.65 دلار را در کوتاه مدت هدف قرار دهد، اما قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به 0.60 دلار روبرو شود. همچنین یک خط روند نزولی متصل با مقاومت 0.6020 دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD شکل می گیرد. این نزدیک به سطح 23.6% فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی از حداکثر 0.6306 دلار به پایین 0.5925 دلار است.

اولین سطح مقاومت اصلی نزدیک به 0.6050 دلار است. سطح مقاومت کلیدی بعدی احتمالاً 0.6160 دلار خواهد بود، سطح فیبوناچی اصلاحی 61.8 درصدی از 0.6306 دلار به پایین 0.5925 دلار حرکت می کند.

یک شکست واضح بالای مقاومت 0.6160 دلار می تواند قیمت را به سمت مقاومت 0.630 دلار سوق دهد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به 0.6350 دلار است. هر صعودی بیشتر می تواند قیمت را به سمت مقاومت 0.6550 دلار یا حتی 0.6880 دلار در کوتاه مدت سوق دهد.

به طور خلاصه

XRP اخیراً از بیت کوین بهتر عمل کرده است و اکنون احتمالاً پس از تثبیت بالای 0.5920 دلار برای چندین ماه، با حفظ قیمت آن در بالای 20 و 50 EMA که نشان دهنده روند صعودی است، از خط صعودی هفت ساله خارج خواهد شد. اگر الگوی فعلی برقرار باشد، XRP می تواند در کوتاه مدت تا 0.65 دلار افزایش یابد. به بیان ساده، شاخص‌های فنی XRP و احساسات بازار از دورنمای صعودی در کوتاه‌مدت حمایت می‌کنند. به شدت افزایش یابد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل