بازار گاوی سپتامبر در راه است این 3 آلتکوین در کوتاه مدت بازدهی 25 برابری را به همراه خواهد داشت!

بازار گاوی سپتامبر در راه است این 3 آلتکوین در کوتاه مدت بازدهی 25 برابری را به همراه خواهد داشت!

Bijie.com گزارش داد:

برای کشف برخی آلتکوین های هیجان انگیز که به زودی بازده بالایی به همراه خواهند داشت، آماده شوید. این سرمایه گذاری های جالب و امیدوار کننده پتانسیل افزایش سرسام آور ارزش را دارند. این مقاله نگاهی عمیق به این دارد که دارایی‌ها پتانسیل رشد قابل توجهی را نشان می‌دهند و برای هر کسی که علاقه‌مند به چیز بزرگ بعدی در کریپتو است ارزش بررسی دقیق‌تری دارد. قبل از بلند شدن به آنها بپیوندید.

BRETT

توکن برت (BRETT) بین 0.07 تا 0.10 دلار معامله می‌شود، با دستاوردهای اخیر نشان می‌دهد که توکن پتانسیل رشد قابل توجهی دارد. افزایش 20 درصدی در هفته گذشته حاکی از افزایش علاقه صعودی است. قیمت فعلی زیر میانگین متحرک کلیدی 0.10 دلار است، بنابراین فرصت خوبی برای شکست وجود دارد. شکستن بالاتر از مقاومت 0.10 دلار می تواند منجر به افزایش قابل توجه قیمت تا 0.12 دلار شود که حاکی از صعود بالقوه 50٪ است. اگر سکه کشش پیدا کند، می‌تواند بر چالش‌های فعلی غلبه کند و به رشد قابل توجهی دست یابد و در ماه آینده به چشم‌اندازی هیجان‌انگیز تبدیل شود.

BONK

Bonk (BONK) بین 0.0000164 دلار و 0.0000215 دلار معامله شده است، با سودهای اخیر برای آینده خوب است. Bonk در هفته گذشته 18.27 درصد افزایش یافته است که نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد. سطح مقاومت کلیدی بعدی روی 0.0000217 دلار است و اگر سکه این مقاومت را بشکند، می تواند سطح مقاومت دوم را در 0.0000249 دلار هدف قرار دهد که به معنای صعود بالقوه بیش از 25 درصد است. شاخص های فنی ترکیبی نشان می دهد که BONK با توجه به شرایط مطلوب بازار می تواند برای رشد قابل توجهی آماده باشد. یک حرکت مثبت در کوتاه مدت می تواند زمینه را برای یک بازگشت شدید فراهم کند.

VET

VeChain در ارائه دفتر کل شفاف و ضد دستکاری به مشتریان سازمانی برای ترویج توسعه پایدار در داخل و خارج از شبکه‌های آنها تخصص دارد. مشارکت این شبکه با شرکت های معتبری مانند گروه مشاوره بوستون موقعیت آن را مستحکم کرده است.

Lu Zhengyao گفت که پایداری راه حل VeChain برای پاسخگویی به نیازهای اتصال مشتریان مختلف و ارائه ارزش به آنها است.

VeChain به تسلط خود بر این عمودی ادامه می‌دهد و با بازیکنانی در بخش مراقبت‌های بهداشتی، دولت فدرال و غیره کار می‌کند، در حالی که با برخی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان مانند SAP و IBM کار می‌کند.

نتیجه گیری

با توجه به روندهای فعلی بازار، این توکن ها آینده امیدوارکننده ای دارند. ارزهای دیجیتال فوق پتانسیل رشد قابل توجهی را دارند. اگر این توکن‌ها مطابق انتظار عمل کنند، سرمایه‌گذاران می‌توانند بازده قابل‌توجهی کسب کنند. چند ماه آینده احتمالاً بحرانی خواهد بود، بنابراین زمان خوبی برای بررسی این گزینه ها است. هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و پشتیبانی قوی جامعه هستند که احتمالاً ارزش آن‌ها را در این مرحله صعودی بالاتر می‌برد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل