وزیر ایکس می‌گوید اختلالات خارجی برنامه‌های بازیابی آن را از مسیر خارج می‌کند

وزیر ایکس می‌گوید اختلالات خارجی برنامه‌های بازیابی آن را از مسیر خارج می‌کند

Bijie.com گزارش داد:

وزیر ایکس در تلاش است تا دوباره روی پای خود بایستد، اما این فقط پیامدهای یک حمله سایبری بزرگ نیست که باعث ایجاد مشکلات می شود. این شرکت اخیراً گفته است که اختلالات خارجی برنامه های بازیابی آن را مختل کرده است.

طبق بیانیه‌ای از وزیرX، به نظر می‌رسد برخی از افراد خارج از پلتفرم بیشتر به طولانی‌تر کردن وضعیت علاقه‌مند هستند تا کمک به حل آن. صرافی تاکید کرد که این اختلالات تلاش ها برای بازگشت به مسیر را به تاخیر می اندازد.

وزیر ایکس اصرار دارد که مسیر بازسازی که انتخاب کرده‌اند سریع‌ترین و قانونی‌ترین راه برای رسیدگی به این وضعیت است. آنها روشن کردند که این روند ورشکستگی یا انحلال دارایی ها نیست که فقط مشکل را بیشتر طولانی می کند.

در 18 جولای، وزیر ایکس مورد حمله سایبری جدی قرار گرفت که منجر به سرقت بیش از 230 میلیون دلار ارز دیجیتال شد. هکرها یکی از کیف پول‌های چند امضایی صرافی را به خطر انداختند – نوعی کیف پول که قبل از مجاز شدن تراکنش به چندین امضا نیاز دارد.

نشت داده به دلیل عدم تطابق بین داده های نمایش داده شده در رابط کیف پول Liminal و تراکنش های واقعی ایجاد شده است. این تفاوت به مهاجم اجازه داد تا کنترل خود را به دست بیاورد و با مبلغ زیادی پول را ترک کند.

این حمله که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌های ارزهای دیجیتال در حافظه اخیر توصیف می‌شود، WazirX را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. صرافی مجبور شد تمام معاملات، سپرده ها و برداشت ها را به حالت تعلیق درآورد تا از زیان بیشتر جلوگیری کند.

در پاسخ به این حمله، وزیرX اظهار داشت که در چندین جبهه برای بازیابی دارایی های سرقت شده و بازگرداندن اعتماد کاربران کار می کند.

این شرکت شکایتی را با مجریان قانون تنظیم کرده و با بیش از 500 صرافی در سراسر جهان تماس گرفته و از آنها خواسته است تا آدرس‌های کیف پول شناسایی شده را که در سرقت نقش دارند مسدود کنند.

آنها همچنین یک برنامه جایزه را راه اندازی کرده اند که برای هر اطلاعاتی که ممکن است به بازیابی وجوه دزدیده شده منجر شود، پاداش ارائه می کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل