نمودار واکنش قیمت ADA به تاخیر کاردانو در هارد فورک «چانگ».

نمودار واکنش قیمت ADA به تاخیر کاردانو در هارد فورک «چانگ».

Bijie.com گزارش داد:

    با وجود اخبار تاخیر در شبکه، Cardano شاهد ارتقاء Chang خود در ماه آگوست نخواهد بود. ADA به این موضوع واکنش مثبت نشان می دهد

Cardano امروز پس از شکست بزرگی در ارتقاء مورد انتظار خود در اخبار است. هارد فورکی که انتظار می رفت عصر جدیدی را برای شبکه رقم بزند، در نهایت به تعویق افتاد. پیش از این رویداد، ADA روند صعودی را در نمودارها نشان می داد زیرا هم سرمایه گذاران و هم جامعه انتظارات خود را ایجاد کردند.

با این حال، با به تعویق افتادن هارد فورک، توجه اکنون به این معطوف می شود که چگونه ADA به این توسعه پاسخ خواهد داد.

کاردانو تاریخ ارتقاء جدیدی دریافت می کند

پیش از این، AMBCrypto گزارش داده بود که انتظار می رود هارد فورک Cardano Chang هفته آینده رخ دهد، که به طور آزمایشی برای 27 آگوست برنامه ریزی شده است. با این حال، از آن زمان برنامه ها تغییر کرده اند و هارد فورک در ماه آگوست رخ نخواهد داد و تاریخ هدف جدید برای سپتامبر تعیین شده است.

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل کاردانو، این تاخیر را در پستی در X (توئیتر سابق) در 23 آگوست اعلام کرد. هاسکینسون این تاخیر را به دلیل عدم آمادگی صرافی های بزرگی مانند بایننس برای پشتیبانی از هارد فورک دانست. طبق پست وی، پنجره بعدی موجود برای هارد فورک اکنون اول سپتامبر است.

هارد فورک Cardano Chang ارتقاء بزرگی است که نشان دهنده گذار شبکه به عصر Voltairean است که بر حاکمیت غیرمتمرکز متمرکز بود. این هارد فورک مکانیزم حاکمیت روی زنجیره را معرفی می کند و به دارندگان ADA اجازه می دهد نقش مستقیم تری در شکل دادن به آینده شبکه ایفا کنند.

این توسعه برای رشد کاردانو بسیار مهم است زیرا ساختار غیرمتمرکز شبکه را تقویت می‌کند. همچنین مشارکت جامعه را در فرآیندهای تصمیم گیری افزایش می دهد.

چگونه ADA در هارد فورک ها عمل می کند

پیش بینی هارد فورک Cardano Chang باعث شده است که آلتکوین در چند هفته گذشته 13 درصد افزایش یابد. اگر بازار اجرای موفقیت آمیز را به عنوان یک گام مثبت رو به جلو برای شبکه ببیند، احتمالاً این روند ادامه خواهد یافت.

جالب اینجاست که علیرغم اعلام به تعویق افتادن هارد فورک، قیمت ADA هیچ واکنش منفی نداشته است. تجزیه و تحلیل AMBCrypto از جدول زمانی روزانه خود افزایش قیمت را در پایان معاملات در 23 آگوست نشان می دهد. در واقع، ADA 3.98 درصد افزایش یافته و در نمودارها حدود 0.39 دلار معامله می شود.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل شاخص قدرت نسبی ADA (RSI) نشان می دهد که حدود 60 نشان می دهد که نشان دهنده روند صعودی است. با این حال، مانند هر ارتقای شبکه بزرگ، پتانسیل نوسانی در کوتاه مدت وجود دارد زیرا بازار با ساختار حاکمیتی جدید سازگار می شود و هر گونه چالش فنی پیش بینی نشده ای را که ممکن است در مرحله اجرا ایجاد شود، برطرف می کند.

کاردانو به رقابت برای ده نفر برتر ادامه می دهد

در روزهای اخیر، کاردانو (ADA) در یک نبرد شدید با Tron (TRX) برای کسب رتبه دهم بر اساس ارزش بازار ارزهای دیجیتال بوده است. ارزش بازار این دو دارایی تقریباً 14 میلیارد دلار است و تفاوت بین این دو تنها چند میلیون دلار است که منجر به رقابت شدید برای کسب رتبه های بالاتر می شود.


آیا نمونه کار شما سبز است؟ مشاهده Cardano Profit Calculator


با این حال، کاردانو چانگ هارد فورک آینده و هیپ های اطراف ممکن است تقویت مورد نیاز ADA را برای پس گرفتن رتبه دهم فراهم کند. پیش بینی پیرامون این ارتقاء شبکه بزرگ احتمالاً به علاقه سرمایه گذاران و فعالیت بازار دامن می زند.

این حرکت می تواند ارزش بازار ADA را افزایش دهد و به بازگشت آن به ده رتبه برتر کمک کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل