Gate.io به عنوان شریک رسمی پیراهن و بازوبند اینترمیلان معرفی شد

Gate.io به عنوان شریک رسمی پیراهن و بازوبند اینترمیلان معرفی شد

Gate.io، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، اعلام کرد که با باشگاه فوتبال اینتر میلان (از این پس به عنوان “اینتر میلان” نامیده می شود) همکاری کرده است. تبدیل به حامیان رسمی پیراهن آستین آن. اینترمیلان یکی از معتبرترین باشگاه های فوتبال جهان و مدافع عنوان قهرمانی سری آ در این فصل است.

از فصل 2024/25، Gate.io اسپانسر رسمی آستین پیراهن اینترمیلان خواهد شد و لوگوی آن بر روی سرآستین های پیراهن بازی تیم های اول مردان و زنان و جوانان زیر 20 باشگاه ظاهر خواهد شد. تیم ها این مشارکت مظهر چشم انداز مبتنی بر فناوری، ارزش های جامعه محور و روحیه برنده ماندگاری است که هر دو برند مشترک هستند.

این مشارکت مهیج بر افزایش تجربه هواداران و ارائه خدمات نوآورانه و فرصت‌های تعامل تعاملی برای پایگاه هواداران باشگاه در سراسر جهان تمرکز خواهد کرد. در طول این همکاری، طرفداران می‌توانند مشتاقانه منتظر محتوای انحصاری، کمپین‌های بازاریابی مشترک، کالاهای مشترک و فرصت‌های تعاملی منحصربه‌فرد باشند که باعث تعمیق ارتباطات طرفداران در داخل و خارج از زمین می‌شود. مشارکت بین Gate.io و اینترمیلان نمادی از ادغام عالی در ورزش سنتی و فناوری دیجیتال پیشرفته است.

دکتر هان لین، بنیانگذار و مدیر عامل Gate.io، گفت: “ما از شراکت با اینترمیلان، باشگاهی با سابقه طولانی و پایگاه بزرگ طرفداران خرسندیم. ما همیشه متعهد بوده ایم. نوآوری و مشارکت اجتماعی، و مشتاقانه منتظر خدمت به هواداران اینترمیلان در سراسر جهان هستیم که تجربیات جدید هیجان انگیزی را به ارمغان بیاورند و امکانات بیشتری را بین دنیای فوتبال و دارایی های دیجیتال کشف کنند.”

الساندرو آنتونلو، مدیر عامل گروه اینترمیلان. (الساندرو آنتونلو) گفت: “ما مفتخریم که به Gate.io به عنوان اسپانسر جدید پیراهن های برجسته خود خوش آمد می گوییم و خوشحالیم که اعلام کنیم این همکاری بیش از ده سال در صنعت انجام شده است نوآورانه از طریق این همکاری، Gate.io در تمام مسابقاتی که ما در آنها شرکت می کنیم، در معرض دید وسیع قرار می گیرد.”

Gate.io با اینترمیلان همکاری خواهد کرد تا تجربه هواداران را برای جهان بازتعریف کند. هواداران میلان خدمات بی نظیری ارائه می دهند. و تعامل

درباره Gate.io

Gate.io یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال و پیشرو در پلتفرم‌های دارایی دیجیتال سازگار و ایمن است که معاملات متنوعی را ارائه می‌کند. خدمات و ارائه گواهی حسابرسی 100٪ حاشیه سود. علاوه بر این، Gate.io مدت‌هاست که در میان ده رتبه برتر در رتبه‌بندی نقدینگی و حجم معاملات در CoinGecko قرار دارد. Gate.io علاوه بر خدمات تجاری اصلی خود، اکوسیستم خود را برای ارائه خدماتی مانند امور مالی غیرمتمرکز، تحقیق و تجزیه و تحلیل، سرمایه گذاری خطرپذیر، خدمات کیف پول، جوجه کشی استارتاپ و غیره متنوع کرده است. در حال حاضر این پلتفرم به بیش از 17 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

درباره اینتر میلان

باشگاه فوتبال اینتر میلان در سال 1908 تاسیس شد و یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال در جهان است. جوایز این باشگاه شامل 20 عنوان برتر فوتبال ایتالیا، 9 عنوان قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، 9 عنوان قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا، 3 عنوان قهرمانی جام یوفا، 2 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک عنوان لیگ قهرمانان اروپا، 2 عنوان قهرمانی جام بین قاره ای و یک قهرمان جام باشگاه های جهان می باشد. اینترمیلان یکی از هفت تیمی است که در همان سال (2010) موفق به کسب سه گانه (لیگ قهرمانان، لیگ داخلی و جام حذفی داخلی) شده است و تنها باشگاه ایتالیایی است که در تاریخ 113 ساله خود هرگز سقوط نکرده است. اینترمیلان یک برند جهانی با بیش از 500 میلیون دنبال کننده است.

این باشگاه دارای یک آکادمی برتر آموزش جوانان در سطح جهان است. طی سال‌ها، تیم‌های جوانان اینترمیلان حداقل 56 جام را به دست آورده‌اند و بازیکنان بین‌المللی زیادی و ده‌ها بازیکن حرفه‌ای تربیت کرده‌اند که بعداً در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی کردند.

سلب مسئولیت

محتوای اینجا به منزله توصیه سرمایه‌گذاری یا پیشنهاد، درخواست یا توصیه محصول یا خدمات نیست. لطفاً توجه داشته باشید که Gate.io ممکن است استفاده از تمام یا بخشی از خدمات خود را در حوزه های قضایی محدود محدود یا ممنوع کند. برای اطلاعات بیشتر، باید قرارداد کاربر قابل اجرا آنها را بخوانید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل