بازار گاوی در راه است؟ بیت کوین به نوسانات خود ادامه می دهد، آلت کوین ها “با شیاطین می رقصند”، به کدام بخش ها ارزش توجه دارد؟

بازار گاوی در راه است؟ بیت کوین به نوسانات خود ادامه می دهد، آلت کوین ها “با شیاطین می رقصند”، به کدام بخش ها ارزش توجه دارد؟

بازار گاوی در راه است؟ بیت کوین به نوسانات خود ادامه می دهد، آلت کوین ها “با شیاطین می رقصند”، به کدام بخش ها ارزش توجه دارد؟

Bijie.com گزارش داد:

قیمت بیت کوین به اندازه خلق و خوی یک دختر بچه گریزان است. به خصوص زمانی که این دختر کوچک بیکار است، ممکن است خلق و خوی او پس از صرف غذا با بهترین دوستش بهتر شود، یا ممکن است پس از تماشای یک درام حبابی احساس افسردگی کند. همیشه افرادی هستند که سعی می کنند در ثانیه بعد حال و هوای یک دختر بچه را پیش بینی کنند.
قیمت BTC تغییر می کند، با این حال این واقعا دشوار است. دختر کوچکی که کاری برای انجام دادن ندارد، درست مانند دایره ارز فعلی است که توانایی روایت ندارد.

بیت کوین به 61000 بازگشته است، اگرچه قیمت در چند روز گذشته بالا و پایین بوده است، اما من فکر می کنم که این زمان واقعاً متفاوت از گذشته است.

از دیدگاه کلان، ریسک رکود ناپدید شده است و کانال کاهش نرخ بهره در شرف باز شدن است. از سطح خرد، لانچرهای میم در زنجیره های مختلف یکی پس از دیگری شروع به ظهور کرده اند و به نظر می رسد این روایت رو به پایان است. در مرحله بعد، اگر نقطه روایت PVP جدیدی ظاهر نشود، احتمالاً جریان سرمایه به بازار باز خواهد گشت. من خوشبین هستم که یک بازار گاوی کپی واقعی در سه ماهه چهارم ظاهر شود.

به الگوی آشنا بازگشته است، با نوسان بیت کوین و سپس فوران آلت کوین ها. اخیراً تأثیر پول‌سازی آلت‌کوین روی بایننس بسیار خوب بوده است تا زمانی که بیت‌کوین در محدوده‌ای قرار دارد، بازار آلت‌کوین‌ها ممکن است ادامه داشته باشد. اما از نظر احساسی روی آلت‌کوین‌ها سرمایه‌گذاری نکنید، اگر پول در می‌آورید، آن را به صورت دسته‌ای بفروشید، به‌خصوص اگر قیمت در یک روز بیش از 50 درصد یا حتی 100 درصد افزایش یابد.

موارد زیر فقط در مورد رمزهای عبور ثروت اصلی و مهم صحبت خواهند کرد!

از نظر بازار آلت‌کوین، دیروز قرارداد بایننس قرارداد دائمی ALPACA 1-75x USDT را فهرست می‌کند. اخیراً، بایننس از قراردادها برای ایجاد شور و شوق در بازار استفاده کرده است.

علاوه بر اکوسیستم Binance، اکوسیستم بیت کوین نیز وجود دارد، به عنوان مثال، STX در عرض دو روز ارتقا خواهد یافت که بدون شک یک مزیت بزرگ است. زنجیره های قدیمی DeFi و عمومی در مقالات قبلی ذکر شده است.

حالت ارسال میم های نامحدود در حال نزدیک شدن به پایان دوران دارما است

مم سانپمپ برادر سان هنوز هم اصلی ترین ترافیک اصلی است. در این زمان، چهار میم در زنجیره Bnb تمایل به جایگزینی آن را دارد.

سپس، base، avax، apt، ftm، matic و دیگر دیسک‌های تقلید پمپ از زنجیره‌های مختلف نیز به آن توجه می‌کنند.

نقشه بعدی این است
همه ما آن را در دوران DEFI، عصر NFT و دوران کتیبه‌ها دیده‌ایم. به
سطح 10k و سپس داستان به پایان می رسد. اگر بعداً روایت جدیدی ظاهر نشود، وجوه بازار قطعاً به ارزهای اصلی باز می گردد.

این همچنین دلیلی است که من از همه می‌خواهم اخیراً به پروژه‌های پیشرو مانند زنجیره‌های عمومی اصلی، DEFI، Rwa و AI توجه بیشتری داشته باشند، زیرا سرمایه‌ها به زودی برگشت می‌کنند و حباب میم در نهایت می‌ترکد. علاوه بر این، از آنجایی که بازیکنان در هر زنجیره فقط پروژه‌های زیست‌محیطی زنجیره‌های عمومی خود را بازی می‌کنند، این امر باعث می‌شود که یک روایت کاملاً یکپارچه در مقیاس بزرگ در آینده وجود داشته باشد.

در مواجهه با این نوع بازار، پیشنهاد من این است که بر اساس قدرت زنجیره عمومی سرمایه گذاری کنید، از سطح انرژی، باید BTC ETH SOL BASE TON TRON BNB، و سپس دیگران. /p>

بنابراین در پایان، ما هنوز باید رهبر قوی تراک زنجیره عمومی قدرتمند، رهبران Inscription و Rune در بوم‌شناسی بیت‌کوین، رهبر DEFI در اکولوژی اتریوم، رهبر گیم‌فی اکولوژی Ton و غیره را انتخاب کنیم. .

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل