السالوادور 162 بیت کوین به هلدینگ ملی اضافه می کند

السالوادور 162 بیت کوین به هلدینگ ملی اضافه می کند

یک کیف پول سرد که طبق گزارشات متعلق به دولت سالوادور است، از 16 مارس هر روز یک بیت کوین می خرد و 162 سکه به دارایی بیت کوین این کشور اضافه می کند.

داده های پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Arkham Intelligence نشان می دهد که آدرس، به عنوان کیف پول سرد دولت السالوادور مشخص شده است، در حال حاضر 5851 بیت کوین (BTC) با ارزش بازار 356.4 میلیون دلار 

نمودار جریان کیف پول نشان می دهد که از 16 مارس هر روز یک بیت کوین اضافه می کند. آخرین قسط چند ساعت پیش با هزینه 60500 دلار انجام شد. با این حال، چندین روز بود که کیف پول خریدهای کوچک BTC کمتر از 100 دلار انجام داد.

طبق گفته تحلیلگر رمزنگاری EmberCN، میانگین هزینه دارایی های بیت کوین السالوادور حدود 44835 دلار است که به کشور سود شناور 93.45 میلیون دلاری می دهد.

این خریدها بخشی از وعده رئیس جمهور سالوادور نایب بوکله برای خرید هر روز یک بیت کوین است تا زمانی که ارز دیجیتال “غیرقابل خرید” شود. در روز شروع خریدها، السالوادور 5689 بیت کوین را به کیف پول ذخیره سازی سرد منتقل کرد که ارزش آن 386 میلیون دلار بود. Bukele کیف پول را به عنوان اولین «قلک بیت کوین» در کشور توصیف کرد.

برای ایجاد شفافیت بیشتر< /a> در اطراف مالکیت بیت کوین خود، کشور آمریکای جنوبی یک فضای ذخیره سازی ایجاد کرد که به عموم مردم امکان می داد تا دارایی های رمزنگاری خود را حسابرسی کنند.

علاوه بر این، دولت بوکله اخیرا استفاده از رمزنگاری را برای تجارت با روسیه پیشنهاد کرد. السالوادور این ایده را راهی برای دور زدن تحریم های اعمال شده علیه روسیه توسط ایالات متحده و متحدانش بر سر ادامه جنگ روسیه با اوکراین مطرح کرد. 

نمودار قیمت 24 ساعته بیت کوین – 23 اوت | منبع: crypto.news

السالوادور دلار آمریکا را به عنوان پول ملی به رسمیت می شناسد و تجارت با روسیه را که دسترسی آن به دلار آمریکا به دلیل تحریم ها به شدت محدود شده است، دشوار می کند. در همین حال، بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.8 درصد و در 7 روز 5.1 درصد افزایش یافته است. اکنون دارای ارزش بازاری شمالی 1.2 تریلیون دلاری است که بیش از 53 درصد از کل ارزش بازار کریپتو است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل