آیا کاردانو (ADA) می تواند تا پایان ماه اوت به 0.50 دلار برسد؟ (تحلیل ChatGPT)

آیا کاردانو (ADA) می تواند تا پایان ماه اوت به 0.50 دلار برسد؟ (تحلیل ChatGPT)

Bijie.com گزارش داد:

TL; Ph.D.

    ADA Cardano از زمان سقوط آن در 5 آگوست 33 درصد افزایش یافته است، با پتانسیل رشد بیشتر به روندهای گسترده تر بازار و سایر عوامل بستگی دارد. هارد فورک آینده Cardano با تمرکز بر تمرکززدایی و حاکمیت جامعه محور، ممکن است قیمت ADA را نیز بالاتر ببرد.

شانسی دارید؟

ADA Cardano اخیراً بهبود قابل توجهی را تجربه کرده است و قیمت آن تقریباً 10٪ در دو هفته افزایش یافته است. در حال حاضر حدود 0.36 دلار معامله می شود (طبق داده های CoinGecko)، که 33 درصد نسبت به پایین محلی خود در طی سقوط بازار ارزهای دیجیتال در 5 آگوست افزایش یافته است.

ما تصمیم گرفتیم از ChatGPT بپرسیم که آیا روند صعودی ADA در آینده نزدیک ادامه خواهد داشت و آیا قیمت آن تا قبل از پایان ماه به سطح روانی 0.50 دلار خواهد رسید.

چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی تخمین می‌زند که تعدادی از عوامل می‌توانند باعث افزایش قیمت شوند و عملکرد بازار ارزهای دیجیتال یک عامل اصلی است.

ChatGPT پیش بینی می کند: “عملکرد کلی صنعت ارزهای دیجیتال، از جمله روند بیت کوین، به طور جدی بر قیمت ADA تاثیر گذاشته است، اگر بازار روند صعودی ببیند، ADA ممکن است از این روند پیروی کند.”

از زمان فروپاشی فوق الذکر در اوایل این ماه، صنعت دارایی دیجیتال با ارزش بازار جهانی بسیار بالاتر از 2.2 تریلیون دلار، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. برای مقایسه، سه هفته پیش این رقم به زیر 2 تریلیون دلار سقوط کرد، در حالی که بیت کوین (BTC) برای مدت کوتاهی به زیر 50000 دلار سقوط کرد.

ChatGPT گفت عوامل دیگری که در مورد روند صعودی بالقوه ADA در روزهای آینده خوش بین هستند، شامل اخبار مثبت نظارتی، احساسات سرمایه گذاران و شرایط کلان اقتصادی است.

مهمترین عامل؟

Cardano’s Chang Hard Fork که قرار است در 27 آگوست روی شبکه اصلی پخش شود، ممکن است به روند صعودی ADA نیز کمک کند.

این ارتقا بخشی از دوران ولتر است که بر تمرکززدایی کامل تمرکز داشت. چانگ هارد فورک مربوط به گذار به حاکمیت جامعه محور، افزایش امنیت و افزایش شفافیت در اکوسیستم است.

به‌نظر می‌رسد که توسعه‌ی آتی موج‌هایی را در فضای ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. در اوایل این هفته، پلتفرم اطلاعاتی بازار Santiment تخمین زد که احساسات وزنی ADA، معیاری که حجم تراکنش های اجتماعی را در نظر می گیرد، در سال 2024 به اوج خود خواهد رسید.

این در حالی است که قیمت سکه طی پنج ماه بیش از 50 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، تنها 21٪ از دارندگان ADA در حال حاضر مقداری سود کاغذی دارند، در حالی که نزدیک به 75٪ در زیر آب هستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل