“بحرانی ترین جلسه” این هفته در راه است آیا کاهش نرخ بهره بازار صعودی را به همراه خواهد داشت؟

“بحرانی ترین جلسه” این هفته در راه است آیا کاهش نرخ بهره بازار صعودی را به همراه خواهد داشت؟

Bijie.com گزارش داد:

تجزیه و تحلیل بازار

با قضاوت از عملکرد هفتگی بازار در هفته گذشته، بازار کلی در یک وضعیت جانبی باریک هفتگی قرار داشت، و این هفته همچنان وارد یک وضعیت جانبی باریک هفتگی خواهد شد در یک محدوده باریک این هفته در محدوده 56000-62000 حرکت می کند، خط هفتگی اتر به طور کلی در محدوده 2500-2800 حرکت می کند، و خط هفتگی سل به طور کلی در محدوده 135-152 حرکت می کند. محدوده

با این حال، تغییر روند هفتگی نسبتاً آسان است. باید به سخنرانی پاول در این هفته توجه بیشتری شود.

وضعیت بازار امروز

با قضاوت از روند فعلی، بازار روزانه به طور کلی در محدوده 57500-59500 نوسان خواهد داشت. اتر به طور کلی در محدوده 2570-2680 حرکت می کند و sol به عنوان یک کل در محدوده 138-145 حرکت می کند.

خبر روشنی وجود ندارد که بر روند این هفته تأثیر بگذارد تنها چیزی که قراردادها می توانند پخش کنند، بازار کوتاه مدت یا گروهی است، اگر می خواهید با نوسانات بزرگ یا بازار یک طرفه بازی کنید، باید به طور خاص صبر کنید.

این هفته باید به چه خطرات نوسانی توجه کنیم؟

1.صورت جلسه FOMC

صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ماه جولای، که در روز چهارشنبه منتشر می‌شود، ممکن است سیگنال‌های بیشتری در مورد کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر ارائه دهد. در صورتی که صورتجلسات به صورت کلی باشد، انتظار می رود انتظارات برای کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر تقویت شود.

2 سخنرانی بال در شب جمعه به وقت تایوان

شایان ذکر است که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو قرار است در اجلاس سالانه بانک های مرکزی جهانی جکسون هول در ساعت 10 صبح به وقت شرقی در تاریخ 23 (23:00 به وقت پکن) شرکت کند تا یک سخنرانی کلیدی در مورد گفتار چشم انداز اقتصادی از آنجایی که در لحظه ای حساس پیش از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده (فدرال رزرو) رخ می دهد، جهان خارج به پیام سیاست پولی او توجه زیادی دارد.

هر سال، جکسون هول از اقتصاددانان سنگین وزن و اساتید خارج از سیستم بانک مرکزی دعوت می کند تا در مورد وضعیت اقتصاد جهانی و بازارهای مالی با روسای بانک مرکزی جهانی صحبت کنند بنابراین، بحث جکسون هول احتمالاً یک روند تعیین کننده در سیاست پولی جهانی در رابطه با اقتصاد کلی آشفته و نامشخص فعلی ایجاد می کند.

کاهش نرخ بهره چه تأثیری بر چشم انداز بازار خواهد داشت؟

کاهش نرخ‌های بهره، به‌عنوان عملیات معکوس افزایش نرخ‌های بهره، به این معنی است که فشار بر خروجی‌های یوان کاهش می‌یابد، انتظار می‌رود از قیمت دارایی‌ها حمایت شود، و حتی ممکن است فرصتی برای برگشت وجود داشته باشد. در عین حال پیش بینی می شود حباب بازار مسکن نیز در روند کاهش نرخ بهره به تدریج از بین برود.

با این حال، کاهش نرخ بهره یک شبه اتفاق نمی افتد. این امر مستلزم بررسی دقیق و قضاوت دقیق از سوی سیاست گذاران است تا اطمینان حاصل شود که می تواند به طور موثر فشار بازار را کاهش دهد و در عین حال اقتصاد را تثبیت کند. در عین حال، سرمایه گذاران نیز باید آرام و منطقی باقی بمانند، نه اینکه فریب منافع کوتاه مدت را بخورند، بلکه به تغییرات بازار از دیدگاه بلندمدت نگاه کنند.

دوستان من، بازار برای این طوفان آماده است. ما باید به پویایی بازار توجه زیادی داشته باشیم و به تغییرات مختلف به صورت انعطاف پذیر پاسخ دهیم. در این بحران مالی، تنها کسانی هستند که زمان را غنیمت می شمارند و تصمیمات درستی می گیرند.

به زمان حال برگردیم، چرا بازار نمی تواند رشد کند؟

1 مشکلات تامین مالی، دستیابی به وجوه را برای شرکت‌ها دشوار می‌کند و بر نقدینگی بازار تأثیر می‌گذارد

2 هزینه‌های بالای معامله، تمایل سرمایه‌گذاران به معامله را مهار می‌کند و منجر به کاهش نقدینگی بازار می‌شود

3 برداشت سرمایه خارجی منجر به خروج وجوه از بازار می شود و بر نقدینگی تأثیر می گذارد

4 تغییرات در محیط کلان اقتصادی بر نقدینگی بازار تأثیر می گذارد، مانند افزایش نرخ بهره، کاهش رشد اقتصادی و غیره.

5 تعداد آلتکوین ها، میم ها و سکه های VC به طور تصاعدی افزایش یافته است، وجوه پراکنده شده است، و محبوبیت زنجیره های مختلف، پول داغ را در بازار ثانویه کاهش داده است.

خلاصه: بازار روز به روز استانداردتر می شود و ما دیگر نمی توانیم شاهد دستاوردهای دیوانه کننده آخرین بازار گاو نر باشیم. کمبود نقدینگی کل بازار را کمی ضعیف می کند و همچنین باعث می شود به جای پیروی کورکورانه از روند، با سرمایه گذاری منطقی رفتار کنیم. در نهایت، امیدوارم که بازار به زودی سرزندگی خود را بازیابد و دوباره موج 20 ساله را آغاز کند!

چگونه یک ارز بالقوه انتخاب کنیم؟

بازی با آهنگ جدید به جای قدیمی: از آهنگ‌های قدیمی مانند BCH، FIL، EOS، YFI، AAVE، CRV، UNI و غیره خودداری کنید. این سکه ها قبلاً سودهایی را تجربه کرده اند و ممکن است در یک بازار گاوی جدید عملکرد خوبی نداشته باشند. از مسیرهای جدید مانند RWA، DePIN، Meme، AI، اکوسیستم پای و غیره استقبال کنید و به دنبال ارزهای پیشرو باشید.

به ارزش بازار توجه کنید: ارزهای با ارزش بازار خیلی بالا جایی برای چند برابری ندارند و خرید آنها توصیه نمی شود. ارزهای با ارزش بازار بسیار پایین دارای فعالیت معاملاتی پایینی هستند، ممکن است از فهرست خارج شوند و ریسک بیشتری دارند.

مدیریت موقعیت معقول: برای جلوگیری از خطرات بالا، همه وجوه را در یک ارز سرمایه گذاری نکنید. با انتخاب 1-2 سکه در هر مسیر، بودجه را به مسیرهای مختلف اختصاص دهید. بازار گاوی بزرگ را دریافت کنید و سپس بفروشید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل