تتر برای راه‌اندازی USDT در شبکه Aptos، نویدبخش هزینه‌های گاز بسیار پایین و دسترسی جهانی

تتر برای راه‌اندازی USDT در شبکه Aptos، نویدبخش هزینه‌های گاز بسیار پایین و دسترسی جهانی

تتر برای راه‌اندازی USDT در شبکه Aptos، نویدبخش هزینه‌های گاز بسیار پایین و دسترسی جهانی

Bijie.com گزارش داد:

تتر، ناشر استیبل کوین، برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی توکن تتر (USDT) وابسته به دلار آمریکا در شبکه Aptos افشا کرده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی که با CryptoPotato به اشتراک گذاشته شده است، این حرکت در راستای استراتژی گسترده‌تر Tether است تا ارزهای دیجیتال را در سطح جهانی با استفاده از اکوسیستم Aptos در دسترس‌تر و قابل استفاده‌تر کند.

USDT در Aptos عرضه خواهد شد

انتظار می‌رود ادغام USDT در بلاک چین Aptos منجر به هزینه‌های بسیار پایین گاز شود که تنها کسری از یک پنی هزینه دارد. این امر علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه های تراکنش، کاربردهای مختلف از تراکنش های خرد تا عملیات سازمانی در مقیاس بزرگ را از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می کند.

هدف نهایی این همکاری استراتژیک بین Tether و Aptos جذب کاربرانی از زمینه‌های اقتصادی مختلف است.

مدیر عامل Tether پائولو آردوینو در این مورد اظهار نظر کرد:،

تیم Tether مشتاق است که با اکوسیستم Aptos یکپارچه شود و تعهد ما را برای دسترسی بیشتر و مفیدتر کردن ارزهای دیجیتال، پایه محکمی برای تسهیل تراکنش‌های سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر با پلتفرم USDT فراهم کند همکاری، تلاش‌های مداوم ما برای رهبری نوآوری و حمایت از کاربران با ابزارهای مالی پایدار و قابل اعتماد را برجسته می‌کند.»

بهار لازار، مدیر کمک‌های مالی و اکوسیستم‌ها در بنیاد Aptos، همچنین تاکید کرد که هدف این شبکه ایجاد یک اکوسیستم جهانی قوی DeFi و پرداخت است که سرعت، تمرکززدایی و قابلیت همکاری را در اولویت قرار می‌دهد. او استفاده از Move، زبان برنامه نویسی در Aptos را به عنوان یک عامل کلیدی در تحقق این چشم انداز برجسته کرد.

لازار بنابراین معتقد است که راه اندازی USDT در Aptos نقطه عطف مهمی در تسریع در دسترس بودن و استفاده از ارزش دنیای واقعی برای مؤسسات، توسعه دهندگان Web3 و کاربران روزمره در سراسر جهان است.

گسترش تتر

این هفته، ارزش بازار USDT تتر به 115 میلیارد دلار رسید و موقعیت آن را به عنوان سومین دارایی بزرگ رمزنگاری و استیبل کوین پیشرو با سهم بازار نزدیک به 70 درصد، با توجه به داده‌های گردآوری شده توسط rwa.xyz، مستحکم کرد.

از نظر گسترش، آردوینو از زمان تصدی سمت مدیرعاملی در دسامبر 2023 بر روی سرمایه گذاری در سود رو به رشد Tether متمرکز شده است. بخشی از وجوه برای تقویت ذخایر USDT استفاده شده است و مابقی به Tether Evo، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر این شرکت هدایت می شود.

این واحد سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده است، مانند به دست آوردن سهام کنترلی در شرکت فناوری ایمپلنت عصبی Blackrock Neurotech و حمایت از Northern Data Group، یک اپراتور مرکز داده که از آموزش مدل های هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

در اوایل این ماه، تتر همچنین اعلام کرد که قصد دارد تعداد کارمندان خود را تا اواسط سال 2025 دو برابر کند، با هدف بهبود انطباق و سایر زمینه‌های کلیدی. این شرکت انتظار دارد که تیم خود را به حدود 200 کارمند افزایش دهد و بخش خزانه داری خود را برای مدیریت 118 میلیارد دلار دارایی های تحت حمایت USDT گسترش دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل