بانک تاریخی ایتالیا بانکا سلا شروع به ارائه معاملات بیت کوین می کند

بانک تاریخی ایتالیا بانکا سلا شروع به ارائه معاملات بیت کوین می کند

موسسه بانکی ایتالیایی Banca Sella از ارائه خدمات تجارت بیت کوین در پلتفرم بانکداری تلفن همراه خود، Hype، خبر داده است.

بانکا سلا با استفاده از شهرت تاریخی خود، روز دوشنبه ورود خود را به بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرد. این بانک که در حال حاضر به 1.4 میلیون مشتری خدمات رسانی می کند، به تدریج بیت کوین را عرضه خواهد کرد (BTC) به کاربران خود. 

سرویس جدید که در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا برای مشتریان Hype Plus است، به زودی برای همه کاربران هایپ در دسترس خواهد بود. این به مشتریان امکان خرید، فروش و ارسال بیت کوین را مستقیماً در داخل برنامه می دهد و نیاز به مبادلات خارجی را از بین می برد. کاربران می‌توانند تراکنش‌ها را انجام دهند و در هر جایی که پرداخت‌های ارز دیجیتال پذیرفته می‌شود، خرید انجام دهند.

محدودیت های تجاری

برای مدیریت ریسک، بانک محدودیت‌های معاملاتی را اعمال کرده است: سقف حساب‌های Hype Start سالانه 2700 دلار است، در حالی که حساب‌های Plus و Premium دارای محدودیت 54000 دلاری هستند.

این حرکت در میان اقدامات سختگیرانه قرنطینه ایتالیا به دلیل همه گیری کووید-19، که باعث افزایش تقاضا برای راه حل های مالی جایگزین شده است.

این توسعه بخشی از روند گسترده‌تر پذیرش نهادی ارز دیجیتال است. مؤسسات مالی جهانی مانند J.P. Morgan Chase، BlackRock و Greyscale همه از روش‌های طرفدار رمزنگاری استقبال کرده‌اند، به ویژه در شکل ETF های بیت کوین نقطه ای. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل