SHIB وارد منطقه فرصت‌ها می‌شود، در آستانه بیدار شدن برای ظهور بزرگ؟

SHIB وارد منطقه فرصت‌ها می‌شود، در آستانه بیدار شدن برای ظهور بزرگ؟

Bijie.com گزارش داد:

قیمت شیبا اینو (SHIB) با یک روند نزولی مداوم مواجه است که سرمایه‌گذاران آن را دور کرده است.

با این حال، ممکن است اوضاع در حال تغییر باشد زیرا قیمت‌های پایین فضای مناسبی را برای ذخیره‌سازی ایجاد می‌کند.

سرمایه گذاران شیبا اینو نیاز به احیا دارند

قیمت‌های شیبا اینو از اوایل ماه مارس به کاهش خود ادامه دادند و اعتماد سرمایه‌گذاران را از بین بردند. ادامه کاهش قیمت های شیبا اینو منجر به تغییر قابل توجهی در رفتار بازار شده است و بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند از دارایی های شیبا اینو دوری کنند.

با ادامه روند نزولی، مشارکت سرمایه گذاران در شیبا اینو به میزان قابل توجهی کاهش یافت. احساسات نزولی بلندمدت باعث شده است که سرمایه گذاران جدید و فعلی کمتر به ارزهای دیجیتال علاقه مند شوند. این برداشت در کاهش حجم معاملات شیبا اینو و کاهش فعالیت بازار منعکس شده است.

در نتیجه، مشارکت سرمایه‌گذاران در شیبا اینو به پایین‌ترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده است. با این حال، همانطور که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) نشان می دهد، قیمت های پایین نیز فرصت هایی را برای سرمایه گذاران SHIB ایجاد می کند. نسبت MVRV سود یا زیان سرمایه گذار را ارزیابی می کند.

شیبا اینو در حال حاضر یک MVRV 30 روزه 8-% دارد که نشان دهنده ضرر و فشار خرید احتمالی است. از لحاظ تاریخی، SHIB MVRV بین 8- و 18- درصد، به طور معمول منادی آغاز بهبود و بازگشت است، و این را به عنوان یک منطقه فرصت انباشت نشان می دهد.

شیبا اینو (SHIB) در خواب: چه زمانی بیدار شوید

شیبا اینو در چند هفته گذشته با حرکت اندک قیمت غیر فعال بوده است. SHIB به تجارت در محدوده محدود ادامه می دهد و عدم نوسان آن به طور فزاینده ای آشکار می شود.

طبق نمودار ارائه شده، SHIB در حال حاضر حداقل انحراف را نشان می‌دهد و در حدود 0.000013 دلار شناور است و در مسیر خروج از یک روند نزولی پنج ماهه قرار دارد. سکه میم از اوایل ماه مارس فقط سه بار بالای این خط شکسته است. عدم همگرایی در میانگین‌های متحرک 50 روزه و 200 روزه، فقدان حرکت بازار را بیشتر نشان می‌دهد، که معمولاً نشانه‌ای از یک روند صعودی یا نزولی احتمالی است. داده‌های زنجیره‌ای اخیر کمبود فعالیت نهنگ‌ها را برجسته می‌کند و بیشتر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ در حال حاضر علاقه‌ای به این دارایی ندارند و رکود بازار را تشدید می‌کند.

نمودار SHIB/USDT توسط TradingView از آنجایی که این سطح قیمت از لحاظ تاریخی مقاومت نشان داده است، حرکت بالاتر از این سطح می تواند باعث افزایش علاقه خرید و افزایش نوسانات شود. شرایط کلی بازار ممکن است حرکت بیشتری را برای آلتکوین هایی مانند SHIB ایجاد کند، زیرا بازار شاهد جریان های قابل توجهی به ETF های اتریوم و بیت کوین است.

انباشت بالقوه می تواند حرکت صعودی جدیدی را برای SHIB ایجاد کند و به طور بالقوه قیمت را به سمت $0.00001473 سوق دهد. اگر این سطح به حمایت تبدیل شود، Shiba Inu ممکن است دستاوردهای خود را افزایش دهد.

با این حال، اگر میم کوین نتواند از این سطح بالاتر برود، ادغام بین $0.00001473 و $0.00001281 احتمالاً ادامه خواهد داشت. این سناریو می تواند چشم انداز صعودی را به طور کلی نفی کند و احساسات نزولی را تقویت کند.

از لحاظ زمانی، اگر SHIB مقاومت را در 0.000015 دلار طی دو هفته آینده بشکند، ممکن است شاهد نوسان باشیم

به طور خلاصه

قیمت شیبا اینو از اوایل ماه مارس روند نزولی داشته است و سرمایه گذاران از آنجا خارج شده اند زیرا مشارکت در پایین ترین سطح خود در شش ماه گذشته است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که نسبت MVRV در حال حاضر در منطقه فرصت است، که نشان می دهد انباشت در حال انجام است. به طور خلاصه، من فکر می کنم SHIB در کوتاه مدت یک دوره تثبیت و انباشت را تجربه خواهد کرد و قیمت پایین یک فضای احتکار عالی ایجاد می کند. انباشت بالقوه می تواند حرکت صعودی جدیدی را برای SHIB در درازمدت به ارمغان بیاورد، با نوسانات انتظار می رود به دنبال داشته باشد، اما انتظار می رود شکست بیش از 0.000015 دلار افزایش یابد و دورنمای نزولی را معکوس کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل