اقتصاد

لغو راه اندازی مجدد FTX هشدار سود تیم حقوقی را به صدا در می آورد

لغو راه اندازی مجدد FTX هشدار سود تیم حقوقی را به صدا در می آورد

جان رید استارک، مسئول سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیشنهاد کرده است که ساختار FTX بازسازی شود. این طرح ممکن است راهی برای تیم حقوقی برای سود بردن از فرآیند ورشکستگی باشد.

در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X، استارک گفت همه مشتریان FTX باید با توجه به سود قابل توجهی که در طی مراحل ورشکستگی کسب کرده است، یادداشت طعنه آمیزی “متشکرم” از تیم حقوقی صرافی منحل شده دریافت کنند. استارک همچنین به طعنه گفت که هر یک از اعضای تیم حقوقی ممکن است بتواند در سال 2024 یک خانه ساحلی جدید بخرد.

در طول جلسه دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در 31 ژانویه در ناحیه دلاور، وکیل FTX اندی دیتدریک از سالیوان و کرامول تصریح کردند که با وجود تلاش‌های گسترده، هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی مجدد FTX وجود ندارد – شناخته شده به عنوان FTX 2.0 – در چارچوب ورشکستگی فصل 11.

استارک گفت که پیش بینی کرده بود که طرح سازماندهی مجدد فصل 11 FTX بعید است موفق شود. او بازسازی FTX را به تلاش برای سازماندهی مجدد ترکیبی از “Murder Incorporated، The Cali Drug Cartel و Madoff Investment Advisory Services” تشبیه کرد.

وکلا و تیم بازسازی که مدیریت صرافی ورشکسته رمزنگاری FTX را از نوامبر 2022 بیش از 200 میلیون دلار صورتحساب داشتند. تا ژوئن 2023. توسط بازرس هزینه تعیین شده از سوی دادگاه، کاترین استدلر، هزینه‌ها معقول تشخیص داده شد، که هزینه‌ها را «در حال حاضر کاملاً غیرمنطقی نیست” در گزارشی که در 20 ژوئن 2023 ارائه شده است.

مرتبط: FTX برای تخلیه 8 درصد از سهام در Anthropic

اما، در سه ماهه منتهی به 31 اکتبر 2023، طبق پرونده های غرامت اخیر، FTX حدود 53000 دلار در ساعت خرج هزینه های حقوقی و مشاوره ای می کند. اسناد از 5 دسامبر تا 16 دسامبر 2023، نشان داد که تیم حقوقی ورشکستگی حداقل 118.1 میلیون دلار از 1 اوت تا 31 اکتبر 2023، به طور متوسط ​​1.3 میلیون دلار در روز یا 53300 دلار در ساعت در طول 92 روز پرداخت کرده است.

در 1 فوریه، FTX در دادگاه دلاور درخواستی برای فروش ارسال کرد. ادعای 175 میلیون دلاری آن علیه شرکت ورشکسته جنسیس گلوبال کپیتال. صندوق تامینی مرتبط، Alameda Research، مالک این ادعا است. در صورت تایید، FTX می تواند ادعا را به طور کامل یا جزئی بفروشد و زمان فروش را برای شرایط مطلوب تعیین کند.

FTX در نوامبر 2022 پس از کشف بی‌نظمی در حساب‌های آن سقوط کرد. جنسیس در آن زمان 175 میلیون دلار در حساب FTX خود داشت که به گفته او تأثیری بر فعالیت‌های بازارسازی آن نداشت.

مجله: a href=”https://cointelegraph.com/magazine/can-you-trust-crypto-exchanges-after-the-collapse-of-ftx/”>آیا می توانید پس از فروپاشی به صرافی های رمزنگاری اعتماد کنید از FTX؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا