اقتصاد

تحلیلگران نیجریه ای ادعاهای نقش ارزهای دیجیتال در تعطیلی دفتر تغییر را رد کردند.

تحلیلگران نیجریه ای ادعاهای نقش ارزهای دیجیتال در تعطیلی دفتر تغییر را رد کردند.

بازار همتا به همتای ارزهای دیجیتال نیجریه (P2P) مسئول تعطیلی به گفته نماینده قانونی نیجریه Web3 و تحلیلگر Kue Barinor Paul، دفتر تغییر (BDC) در ابوجا، پایتخت کشور.

طبق گزارش رسانه های محلی، اپراتورهای BDC اعلام تعطیلی عملیات در ابوجا به دلیل در دسترس نبودن دلار ایالات متحده. طبق گزارش‌ها، معامله‌گران ارز وجود صرافی رمزنگاری P2P را دلیلی برای مشکلات آن ذکر کردند.

در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف، پل با تاکید بر اینکه ارزهای دیجیتال نقش کوچکی در فعالیت‌های فارکس نیجریه بازی می‌کند، توضیح داد که این اتهامات بی‌اساس هستند. . وی خاطرنشان کرد که عوامل مهم تری مانند نوسانات قیمت و اتکای کشور به واردات، در کمبود ارز موثر است.

پل توضیح داد که BDCها با فیات فیزیکی سروکار دارند، در حالی که تراکنش های ارز دیجیتال به صورت آنلاین با دارایی های دیجیتال مانند استیبل کوین ها انجام می شود. از این رو، هیچ رقابت مستقیمی بین BDCها و فضای کریپتو وجود ندارد. او گفت که مقصر دانستن بازار کریپتو P2P برای مشکل عدم نقدینگی نمایندگی‌های BDC، حواس‌پرتی را از رویارویی با مسائل واقعی ایجادکننده این مشکل منحرف می‌کند.

نیجریه در حال حاضر بزرگترین بازار P2P در جهان است که پس از مرکزی به وجود آمد. بانک نیجریه موسسات را از خرید و فروش رمزنگاری منع کرد در سال 2021. با این حال، بخشنامه ای که در دسامبر 2023 به بانک ها ارسال شد ممنوعیت رمزنگاری بانک های نیجریه را لغو کرد. تسهیل تراکنش های ارزهای دیجیتال.

بسیاری از نیجریه ای هایی که با ارزهای خارجی سر و کار دارند برای انجام معاملات متعدد از طریق بانکداری سنتی تلاش می کنند. پل خاطرنشان کرد که کارمزدهای فعلی برای انتقال ارز خارجی در سیستم بانکی به طور قابل توجهی بالاتر از بازار ارزهای دیجیتال است و نقل و انتقالات P2P را جذاب‌تر می‌کند.

موارد مرتبط: صرافی های نیجریه با موانع صدور مجوز مواجه هستند همانطور که تحلیلگران اصرار دارند دستورالعمل های SEC بازنگری شود

روم اوفی، تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیجریه ای، با حمایت از بیانیه پل، گفت که فضای رمزنگاری گنجاندن تراکنش ها را ارتقا می دهد و دسترسی افراد به کشورهای خارجی را راحت می کند. مبادله کنند و نیر نیجریه خود را در برابر تورم محافظت کنند.

پل همچنین فرصت‌های همکاری بین بازیکنان سنتی مانند BDCها و اپراتورهای ارز دیجیتال را برجسته کرد. با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، پل تأکید کرد که دولت باید هر دو بخش را تنظیم کند و ببیند چگونه BDC ها می توانند از فناوری برای بهبود معاملات خود استفاده کنند.

اوفی افزود:

ارز رمزنگاری باید به طور مناسب تنظیم شود، و دولت باید بازیگران رمزارز را درک کند و بداند چگونه برای تنظیم کارآمد آن عمل می کنند.

مجله: Asia Express: شرکت بازی سازی HK 100 میلیون دلار ارز دیجیتال را برای خزانه داری، قرارداد CBDC چین و امارات می خرد

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا