اقتصاد

معلم رمزارز سرمایه 1.2 میلیون دلاری دانش آموز در صندوق تامینی جعلی را از دست می دهد

معلم رمزارز سرمایه 1.2 میلیون دلاری دانش آموز در صندوق تامینی جعلی را از دست می دهد

یک مدرس دوره تجارت رمزنگاری به دلیل گمراه کردن 15 دانش آموز برای سرمایه گذاری از سوی رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده با اتهاماتی مواجه است. مجموع 1.2 میلیون دلار در یک صندوق تامینی که وعده ایجاد بازده سودآور را می داد. علیرغم ادعای استفاده از فناوری‌های پیشرفته، او این وجوه را بدون راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری برداشت کرده است.

طبق بیانیه اخیر منتشر شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، ظاهراً برایان سیول، بنیانگذار Rockwell Capital Management، سرمایه گذاران را تشویق کرده است. از اوایل سال 2018 تا اواسط سال 2019 وجوه را در یک صندوق تامینی غیرموجود قرار دهید:

“شکایت ادعا می کند که سول، که قبلا در هاریکن، یوتا زندگی می کرد با نقل مکان به پورتوریکو، تقریباً 1.2 میلیون دلار از 15 دانشجو دریافت کرد، اما هرگز صندوق را راه اندازی نکرد و استراتژی های تجاری را که برای سرمایه گذاران تبلیغ می کرد، اجرا نکرد.

سول قول داده است که از هوش مصنوعی (AI) و فناوری یادگیری ماشینی برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاران استفاده کنید. با این حال، او وجوه دانش‌آموزش را در بیت‌کوین (BTC) گذاشت و در نهایت، کیف پول رمزنگاری‌اش هک شد و منجر به از دست دادن کل سرمایه‌گذاری‌شان.

«شکایت بیشتر ادعا می‌کند بر اساس این بیانیه که در نهایت با هک و غارت کیف پول دیجیتال سول، بیت کوین به سرقت رفت.

SEC هشدار گسترده‌تری به کلاهبرداران در صنعت کریپتو، اعلام می کند که قصد دارد علیه کسانی که از هیاهوی این صنعت سوء استفاده می کنند اقدام کند.

موارد مرتبط: پلیس بریتانیا ممکن است “بد” باشد مجهز برای رسیدگی به جرایم رمزنگاری شده – قربانی کلاهبرداری

مدیریت سرمایه Rockwell موافقت کرده است که 1.2 میلیون دلار را به همراه سود پیش داوری تقریباً 402000 دلار به سرمایه گذاران بازگرداند. /p>

اگر دادگاه تسویه حساب را تأیید کند، خود سول جریمه مدنی 223229 دلاری را پرداخت خواهد کرد.

این پس از آن صورت می‌گیرد که یک تنظیم‌کننده دیگر ایالات متحده، کمیسیون تجارت کالاها و معاملات آتی (CFTC) به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال هشدار داد. جستجو برای بازده قابل توجه در سال 2024 برای جلوگیری از اغوا شدن توسط وعده های اغراق آمیز ربات های تجارت هوش مصنوعی.

CFTC با استفاده از ربات‌ها، الگوریتم‌های سیگنال تجاری، الگوریتم‌های آربیتراژ دارایی‌های رمزنگاری‌شده و سایر فناوری‌های به کمک هوش مصنوعی، بازدهی چشمگیر امیدوارکننده را برجسته کرد.

مجله: ChainArgos می گوید Mystery of Polygon’s missing MATIC: همه این کار را انجام می دهند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا