اقتصاد

وزارت دادگستری آمریکا دو نفر را به دلیل استخراج کریپتو در منطقه مدرسه در میان بررسی های انرژی ایالات متحده متهم می کند

وزارت دادگستری آمریکا دو نفر را به دلیل استخراج کریپتو در منطقه مدرسه در میان بررسی های انرژی ایالات متحده متهم می کند

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) دو کارمند ارشد واحد مشترک پترسون را متهم کرده است. ناحیه مدرسه به اتهام اجرای عملیات استخراج رمزنگاری در محوطه 10 مدرسه منطقه، با استفاده از منابع مدرسه و افزایش هزینه‌های برق.

در بیانیه، DOJ ادعا کرد که جفری منگه، دستیار سرپرست و مدیر ارشد بازرگانی ناحیه مدرسه مشترک پترسون، همراه با مدیر فناوری اطلاعات منطقه مدرسه، اریک دربرت، برای راه‌اندازی یک مزرعه ماینینگ کریپتو همکاری کردند و سود حاصل از آن را به جیب زدند.

“آنها کارت های گرافیکی پیشرفته خریداری کردند و از آن کارت ها به همراه سایر اموال و برق منطقه مدرسه برای راه اندازی مزرعه استخراج ارز دیجیتال” در منطقه مدرسه استفاده کردند.”

با این حال، بیانیه روشنی در مورد اینکه چند مدرسه در این منطقه برای عملیات ماینینگ کریپتو استفاده شده اند، که شامل 10 مدرسه است که به حدود 6200 دانش آموز خدمت می کنند، ارائه نکرده است. علاوه بر این، نوع کریپتو استخراج شده فاش نشده است.

BTC)، Monero (XMR)، Ravencoin (RVN) و Dogecoin (DOGE).

طبق داده های اخیر CoinGecko، استخراج یک بیت کوین به عنوان یک ماینر انفرادی به حدود 266000 کیلووات ساعت برق نیاز دارد. این تقریباً هفت سال طول می کشد و نیاز به مصرف برق ماهانه 143 کیلووات ساعت دارد.

d988d8b2d8a7d8b1d8aa d8afd8a7d8afdaafd8b3d8aad8b1db8c d8a2d985d8b1db8cdaa9d8a7 d8afd988 d986d981d8b1 d8b1d8a7 d8a8d987 d8afd984db8cd984 65bdf83f7d879
استخراج بیت کوین در مقابل لوازم خانگی (مصرف برق). منبع: CoinGecko

همراه با دیگر فعالیت های کلاهبرداری ادعا شده، وزارت دادگستری ادعا کرد که منگه بین 1 تا 1.5 میلیون دلار سرقت کرده است، در حالی که دربرت بین 250000 تا 300000 دلار دزدید.

این در بحبوحه سرکوب اخیر قانون‌گذار انرژی ایالات متحده با ماینرهای کریپتو به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای کاهش اتلاف انرژی در کشور صورت گرفت.

در 1 فوریه. ، وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) اعلام کرد که استخراج کنندگان کریپتو باید مصرف انرژی خود را برای شش ماه آینده گزارش کنند. این حرکت به دنبال نگرانی‌ها در مورد افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین است که منجر به هجوم فعالیت‌های استخراج رمزارز می‌شود.

موارد مرتبط: شرکت استخراج بیت کوین Core Scientific در سال 2023 به ارزش 812 میلیون دلار بیت کوین استخراج کرد

درست یک روز قبل از این، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) اعلام کرد که از هفته آینده یک نظرسنجی برای اندازه‌گیری مصرف برق شرکت‌های استخراج کریپتو محلی منتشر می‌کند و ماینرها باید با جزئیات مربوط به مصرف انرژی خود پاسخ دهند.

این فقط یک نگرانی در داخل ایالات متحده نیست. تنظیم‌کننده‌ها در سرتاسر جهان تلاش‌هایی را برای کنترل مصرف بیش از حد برق انجام می‌دهند.

در دسامبر ۲۰۲۳، Cointelegraph گزارش داد که مقامات پلیس اندونزی کاهش 10 عملیات استخراج بیت کوین، با متهم کردن سازمان دهندگان به سرقت برق به ارزش نزدیک به 1 میلیون دلار.

مجله: راز ChainArgos می گوید: Polygon از دست رفته MATIC: همه این کار را انجام می دهند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا