اقتصاد

رئیس FCC پیشنهاد می کند که تماس های رباتیک با هوش مصنوعی غیرقانونی شود

رئیس FCC پیشنهاد می کند که تماس های رباتیک با هوش مصنوعی غیرقانونی شود

جسیکا روزنورسل، رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) پیشنهادی ارائه کرده است که تماس‌هایی را که صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را غیرقانونی می‌دانند، مشروط به قوانین و مجازات‌های مشخص شده در نظر گرفته است. در قانون حمایت از مصرف کننده تلفنی (TCPA) در اطلاعیه 31 ژانویه.

اطلاعیه توسط رئیس FCC پیام نادرستی تولید شده با استفاده از هوش مصنوعی را دنبال می کند. (AI) برای تقلید از صدای پرزیدنت جو بایدن، به ساکنان نیوهمپشایر توصیه می کند در انتخابات مقدماتی ایالت رای ندهند.

پیام های خودکار حاوی صدای پرزیدنت جو بایدن برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایجاد شده است. . با این حال، دفتر دادستان کل ایالت این تماس ها را به عنوان اطلاعات نادرست محکوم کرد.

هدف این پیشنهاد ممنوعیت چنین تماس‌های رباتیکی بر اساس قانون حمایت از مصرف‌کننده تلفنی (TCPA) است، قانون 1991 ایالات متحده که تماس‌های سیاسی و بازاریابی خودکاری را که بدون رضایت گیرندگان انجام می‌شوند، تنظیم می‌کند. هدف اصلی TCPA محافظت از مصرف‌کنندگان در برابر ارتباطات ناخواسته و مزاحم، مانند تماس‌های بازاریابی تلفنی ناخواسته و پیام‌های خودکار است.

افزایش این تماس‌ها در سال‌های اخیر افزایش یافته است و اکنون فناوری می‌تواند با تقلید صدای افراد مشهور، شخصیت‌های سیاسی و حتی اعضای خانواده، مشتریان را گمراه کند.

با اجرای این پیشنهاد، FCC دادستان های کل ایالت در سراسر کشور را با منابع اضافی برای تعقیب مسئولین این تماس های مخرب مخرب و اجرای عواقب قانونی تجهیز خواهد کرد.

در نوامبر، FCC یک اعلامیه تحقیق برای جمع آوری اطلاعات در مورد رسیدگی به تماس های غیرقانونی غیرقانونی و دخالت احتمالی هوش مصنوعی آژانس در مورد نقش هوش مصنوعی در کلاهبرداری، تقلید صداهای آشنا، و اینکه آیا باید تحت TCPA تنظیم شود، جویا شد. علاوه بر این، FCC به دنبال اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده مثبت از هوش مصنوعی بود، مانند شناسایی و جلوگیری از تماس‌های غیرقانونی غیرقانونی.

مرتبط: هوش مصنوعی رای دهندگان و سیاستمداران احمق را پیش از انتخابات 2024 ایالات متحده جعل می کند – “من فکر می کردم واقعی است”

کاخ سفید در 29 ژانویه، سه ماه پس از انتشار فرمان اجرایی رئیس جمهور جو بایدن، برگه اطلاعاتی با اقدامات کلیدی خود در زمینه هوش مصنوعی منتشر کرد. . برگه اطلاعات به “پیشرفت قابل توجه” در راستای ماموریت رئیس جمهور برای “محافظت از آمریکایی ها در برابر خطرات احتمالی سیستم های هوش مصنوعی” اشاره می کند.

Deepfakes نگرانی ها در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و مجمع جهانی اقتصاد را افزایش داده است نتایج نامطلوب فناوری های هوش مصنوعی را در نوزدهمین گزارش خطرات جهانی خود برجسته کرد. سرویس اطلاعات امنیتی کانادا (CSIS)، آژانس اطلاعات ملی اصلی کانادا، همچنین نگرانی‌های خود را در مورد کمپین اطلاعات نادرست مطرح کرد. هایی که در سراسر اینترنت با استفاده از AI دیپ‌فیک انجام شده‌اند.

خواستار قانونی برای جرم انگاری تولید شده اند. از تصاویر دیپ فیک به دنبال انتشار گسترده عکس های جعلی صریح تیلور سوئیفت.

مجله: انتخاب رمزهای رمزنگاری + AI، AGI “مدت زیادی طول خواهد کشید”، Galaxy AI تا 100 میلیون تلفن: AI Eye /strong>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا