اقتصاد

مصموم می‌خواهد از هوش مصنوعی در انطباق و پویایی بازارها استفاده کند

CFTC به دنبال بازخورد استفاده از هوش مصنوعی در انطباق و پویایی بازار است

کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) مایل است در مورد چگونگی نهادهای تحت نظارت بیشتر بداند از هوش مصنوعی (AI) در تلاش‌های خود برای انطباق و سایر برنامه‌ها استفاده کنید.

این آژانس یک درخواست نظر برای افزایش درک کارکنان از برنامه‌ها و خطرات فعلی و بالقوه هوش مصنوعی در بازارهای مشتقات صادر کرد. بازخورد دریافتی ممکن است بر راهنمایی‌ها، تفاسیر، بیانیه‌های خط‌مشی یا مقررات CFTC در آینده تأثیر بگذارد.

CFTC به دنبال اطلاعاتی در مورد برنامه‌های هوش مصنوعی در تجارت، مدیریت ریسک، انطباق، امنیت سایبری، نگهداری سوابق، پردازش داده‌ها، تجزیه و تحلیل و تعامل با مشتری است. در این راستا، آژانس بر تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر نظارت، مبارزه با پولشویی (AML) و عملکردهای گزارشگری نظارتی تأکید کرد.

روستین بهنام، رئیس CFTC، گفت که درخواست اظهار نظر (RFC) با حمایت از این امر انجام خواهد شد. از CFTC بیشتر حمایت کنید زیرا ما به‌طور استراتژیک بالاترین اولویت‌ها و پروژه‌های بازده سرمایه‌گذاری را با موارد استفاده از هوش مصنوعی در داخل شناسایی می‌کنیم تا رویکرد مبتنی بر داده‌ها را برای سیاست، نظارت و اجرا بهینه کنیم.»

CFTC اعلام کرد که RFC مکمل دستورالعمل هایی که دولت بایدن برای توسعه ایمن، مطمئن و قابل اعتماد هوش مصنوعی ایجاد کرده است. آخرین مهلت برای نظرات 24 آوریل 2024 است.

در رابطه با RFC CFTC، کمیسر کریستین جانسون گفت تماس برای بازخورد نشان‌دهنده یک مکالمه در حال انجام است که بخش‌های مختلف آژانس، از جمله بخش‌های مشارکت‌کننده بازار، تسویه و ریسک، نظارت بر بازار و بخش‌های داده را درگیر می‌کند.

جانسون بر اهمیت درک CFTC در مورد چگونگی پذیرش هوش مصنوعی توسط بازیگران بازار در بازارهای مشتقات تاکید کرد. به طور بحرانی، RFC از پاسخ دهندگان می خواهد که تعریف مناسب هوش مصنوعی را بررسی کنند – تعریف چقدر باید گسترده یا محدود باشد و چگونه می توان بین هوش مصنوعی و سایر استراتژی های معاملات خودکار فعلی مرزبندی کرد.

موارد مرتبط: ETF های بیت کوین در “لایه نازک” مقررات غیرمستقیم پیچیده شده است — صندلی CFTC

در سپتامبر 2023، کمیسیونر CFTC کریستی گلداسمیت رومرو پیشنهاد به روز رسانی اقدامات حفاظتی با پیشرفت های فناوری برای محافظت از سرمایه گذاران آمریکایی، با تاکید بر پیامدهای منفی احتمالی در صورت عدم اجرا.

پیشروی CFTC رومرو در تلاش برای تقویت حفاظت از سرمایه‌گذاران و نرده‌های محافظ، کارشناسان فناوری در فین‌تک، هوش مصنوعی مسئول، ارزهای دیجیتال، بلاک چین و امنیت سایبری را به کمیته مشاوره فناوری CFTC منصوب کرد.

در همین حال، CFTC سرمایه‌گذارانی را که در جستجوی ارزهای دیجیتال عظیم هستند، از بین برده است. سود در مقابل تکیه بر ربات‌های تجارت هوش مصنوعی برای ارائه. این آژانس بازدهی چشمگیر با استفاده از ربات‌ها، الگوریتم‌های سیگنال تجاری، الگوریتم‌های آربیتراژ دارایی‌های رمزنگاری شده و سایر فناوری‌های به کمک هوش مصنوعی را به عنوان کلاهبرداران برجسته می‌کند.

مجله: >کلاهبرداری‌های بازی ‘پرچم‌های قرمز’، Axie تکامل می‌یابد، بازی‌های وال استریت اعتیادآور است: گیمر Web3

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا