اقتصاد

ایلان ماسک در ابتدا مخالفت می کند، سپس به استفاده از بیت کوین در مریخ می پردازد

ایلان ماسک در ابتدا مخالفت می کند، سپس به استفاده از بیت کوین در مریخ می پردازد

در حالی که در ابتدا در مورد ایده استفاده از بیت کوین مردد بود (BTC) به عنوان ارز در مریخ، مدیر عامل تسلا و بنیانگذار SpaceX ایلان ماسک ممکن است به تازگی در مورد این موضوع صحبت کرده باشد – اما به سختی.

در X Spaces با عنوان “ARK 21Shares Bitcoin ETF (ARKB) تایید شد،” با کتی وود، مدیرعامل ARK Invest، ماسک در ابتدا با استفاده از بیت کوین به عنوان ارز مریخی به دلیل زمان قابل توجهی که برای تسویه تراکنش ها طول می کشد، سقوط کرد.

«استفاده از نوعی ارز دیجیتال در مریخ منطقی است. نتوانستم از بیت کوین استفاده کنم، زیرا آشتی بسیار طولانی است.

این در بحبوحه دیدگاه مداوم ماسک از ساخت‌وساز است. یک مستعمره در مریخ تا سال 2050، ادعا می کند که انسان برای زنده ماندن باید به گونه ای چند سیاره ای تبدیل شود.

با این حال، ماسک پس از طوفان فکری شفاهی توسط خودش، به این نتیجه رسید که با توجه به اینکه زمین تنها هشت دقیقه نوری از خورشید فاصله دارد در حالی که مریخ تقریباً 12 دقیقه نوری است – ممکن است واقعاً امکان پذیر باشد – اگرچه هنوز با موانعی روبرو خواهد بود.

او گفت: «شاید بتوانید تا حدی از بیت کوین استفاده کنید، اما استفاده زیاد از آن در مریخ دشوار خواهد بود. بیست دقیقه نوری دورتر بنابراین، آسان نیست، باید یک چیز محلی در مریخ وجود داشته باشد.

به دنبال این، ماسک با مت کورالو توسعه دهنده هسته بیت کوین موافقت کرد که سرعت پایین تراکنش بیت کوین را می توان از طریق یک شبکه لایتنینگ بومی سازی شده حل کرد.

بیت کوین در حال حاضر تا یک ساعت طول می کشد تا تراکنش ها را ایمن کند. بلاک چین آن‌ها را در بلوک‌های 10 دقیقه‌ای مونتاژ می‌کند، و نیاز به تأیید شش بلوک قبل از نهایی شدن تراکنش دارد.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا