اقتصاد

هش کردن: چگونه از کیف پول رمزنگاری خود محافظت کنیم

هش کردن: چگونه از کیف پول رمزنگاری خود محافظت کنیم

در دنیای به سرعت در حال تحول ارزهای دیجیتال، حفظ امنیت کیف پول برای کاربر عادی ضروری است. از هک‌های بزرگی که از وب‌سایت‌های مشابه استفاده می‌کنند تا بهره‌برداری‌هایی که از نرم‌افزار اتصال کیف پول برای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز استفاده کرده‌اند، خطرات مرتبط با مشارکت فعال در فضای ارزهای دیجیتال همچنان افزایش می‌یابد. در قسمت 42 Hashing it Out، کوین لارسون، مدیر ارشد فناوری WalletChat توضیح می‌دهد که چگونه کاربران و پلتفرم‌ها می‌توانند امنیت کیف پول را تضمین کنند.

قبل از ساخت WalletChat – یک برنامه چت کیف به کیف – لارسون به عنوان یک تستر نفوذ کار می کرد که امنیت Web2 سنتی را بررسی می کرد. لارسون از زمان ورود به اکوسیستم ارزهای دیجیتال، این دانش را برای درک چگونگی عبور امنیت Web2 به Web3 به کار برده است. لارسون در پاسخ به این سوال که آیا امنیت کیف پول کریپتو در بدترین نقطه خود قرار دارد یا خیر، گفت که پاسخ به نحوه مشاهده آن بستگی دارد. او استدلال می کند که برای کاربران جدید و خطراتی که با آن روبرو هستند، این بدترین نقطه تا کنون است. با این حال، او توضیح می‌دهد که مشکل امنیتی یک مشکل خاص رمزنگاری نیست، زیرا پلتفرم‌های مختلف Web2 در حال تلاش برای حفظ امنیت کاربران هستند و عمدتاً نقطه شروع هک‌های Web3 هستند.

برای کاربر معمولی، لارسون توضیح می دهد که ایمن کردن کیف پول رمزنگاری از اصول اولیه شروع می شود، مانند نگه داشتن عبارات اولیه از پلت فرم های ذخیره سازی ابری و استفاده از کیف پول های سخت افزاری برای پرتفوی های با ارزش خالص.

او می‌گوید که امنیت فقط یک ابزار نیست، بلکه روشی برای صبور بودن و پرسیدن سؤالات زیادی قبل از برداشتن گام‌های زنجیره‌ای است. لارسون می‌گوید کاربران جدید می‌توانند اطلاعات و پیوندهای خود را از چندین منبع دوباره بررسی کنند تا مطمئن شوند که از پیوندها، محصولات یا برنامه‌های غیرمتمرکز صحیح (DApps) استفاده می‌کنند.

بقیه پادکست به چگونگی فناوری‌های جدید مانند حساب می‌پردازد. انتزاع می تواند امنیت کیف پول را با افزایش پذیرش بهبود بخشد، و چگونه DApps می تواند اقداماتی را برای بهبود حفاظت از کاربر انجام دهد.

به قسمت کامل Hashing It Outدر Spotify، پادکست های اپل یا TuneIn. و فراموش نکنید که ترکیب کامل نمایش‌های دیگر Cointelegraph را بررسی کنید!

این مقاله برای اهداف اطلاعات عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. دیدگاه‌ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس‌کننده یا بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.

مجله: چگونه از رمزنگاری خود در یک بازار پر نوسان محافظت کنید: کارشناسان و کارشناسان بیت کوین در نظر دارند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا