اقتصاد

پرچم گاو نر قیمت XRP به افزایش 20 درصدی تا سال نو اشاره دارد

پرچم گاو نر قیمت XRP به افزایش 20 درصدی تا سال نو اشاره دارد

XRP (XRP) ممکن است به لطف یک راه‌اندازی کلاسیک ادامه صعودی، قیمت در هفته‌های آینده بیش از ۲۰ درصد افزایش یابد.

قیمت XRP وارد مرحله شکست پرچم گاو می شود

به اصطلاح الگوی پرچم گاو نر زمانی ایجاد می شود که قیمت در داخل کانال موازی پس از یک روند صعودی قوی تثبیت شود. پس از شکسته شدن قیمت به بالای خط روند بالا با حجم های متقاعد کننده و افزایش به اندازه ارتفاع روند صعودی قبلی برطرف می شود.

از 26 نوامبر، XRP بالاتر از خط روند بالایی پرچم گاو نر خود معامله می کرد، البته با ضعیف تر شدن همراه بود. جلدها این از نظر فنی نشان دهنده اعتقاد ضعیف تر معامله گران در مورد ادامه صعودی XRP است.

d9bed8b1da86d985 daafd8a7d988 d986d8b1 d982db8cd985d8aa xrp d8a8d987 d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 20 d8afd8b1d8b5d8afdb8c d8aad8a7 d8b3d8a7 65633f63d4717
XRP/ نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا. منبع: TradingView

مدت عدم قاطعیت معامله‌گران می‌تواند باعث شود قیمت XRP خط روند بالای پرچم را به عنوان پشتیبانی آزمایش کند. این به معنای کاهش به 0.59 دلار است که همزمان با سطح حمایت تاریخی و میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50 روزه؛ موج قرمز)، تا نوامبر.

این سطح نیز در حدود هدف نزولی XRP در نمودار بازه زمانی هفتگی

در صورتی که سناریوی پرچم گاوی پابرجا باشد و با افزایش حجم بالا از خط روند بالا مشخص شود، XRP ممکن است در دسامبر به 0.75 دلار صعود کند که بیش از 20 درصد از سطوح قیمت فعلی افزایش می‌یابد.

برعکس، شکستن زیر خط روند بالای پرچم، راه‌اندازی ادامه صعودی را به تاخیر می‌اندازد و خط روند پایین‌تر را نزدیک به 0.54 دلار، مصادف با متحرک نمایی 200 روزه (موج آبی)، به عنوان هدف نزولی بعدی وارد بازی می‌کند.

داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده انباشت XRP هستند

به‌دلیل انباشت قوی‌ترین آدرس‌های آن، داده‌های زنجیره‌ای XRP به سمت گاوهای نر متمایل به نظر می‌رسد. دوره تصحیح همزمان با افزایش عرضه آن در میان آدرس هایی با موجودی بین 100000 تا 10 میلیون توکن بوده است. در مجموع، این به اصطلاح “نهنگ ها” طی هفته گذشته توکن های XRP به ارزش 6.82 میلیون دلار خریداری کرده اند.

به عبارت دیگر، این نهنگ‌ها XRP را در پایین‌ترین قیمت محلی می‌خرند، که نشان‌دهنده اعتقاد آنها به افزایش قیمت در ماه دسامبر است، که با تنظیم پرچم گاو نر ارائه‌شده در بالا مطابقت دارد.

SEC در مقابل تصمیم ریپل. ظاهر می‌شود

قیمت XRP تا کنون در سال 2023 نزدیک به 85 درصد افزایش یافته است و پیروزی جزئی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به عنوان کاتالیزور اصلی صعودی عمل می‌کند. با این حال، دادگاه همچنان باید تصمیم بگیرد که آیا فروش XRP ریپل به سرمایه گذاران نهادی قوانین اوراق بهادار را نقض می کند یا خیر.

مرتبط: به گفته اقدامات SEC، وکیل ریپل خواستار بررسی واقعیت سخنرانی گری جنسلر است به‌عنوان “شبه” دیده می‌شود

طبق گزارش‌ها، محاکمه بین Ripple و SEC در ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ با کارشناسان حقوقی دیدن احتمال زیاد تسویه حساب. جان دیتون، یک وکیل رمزارز، بیان می‌کند که هرگونه تسویه حساب کمتر از 20 میلیون دلار، 99.99 درصد برنده ریپل خواهد بود.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه‌های سرمایه‌گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا