اقتصاد

قیمت بیت کوین علامت سود کلیدی را به 34.7 هزار دلار به کاربران صرافی بیت کوین برمی گرداند

قیمت بیت کوین علامت سود کلیدی را به 34.7 هزار دلار به کاربران صرافی بیت کوین برمی گرداند

بیت کوین (BTC) هر سال در صرافی ها خریداری می شود از آنجایی که 2017 اکنون به طور متوسط ​​سود دارد، آخرین داده ها تأیید می کند.

تأمین شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode، ارقام برداشت از مبادله تایید می کند که با 37000 دلار، خرید کاربر در مجموع “مخفی” است.

کاربران صرافی بیت‌کوین ضررهای بازار خرس را پس می‌گیرند

بیت‌کوین برگشت داده شده هنگامی که ماه گذشته 30000 دلار را پس گرفت، چند سرمایه‌گذار برای کسب سود تلاش می‌کنند، اما قیمت‌های فعلی بر خریداران بیت‌کوین که خیلی زودتر وارد شده‌اند، تأثیر می‌گذارد.

براساس Glassnode، که قیمت کل را کنترل می‌کند. از سال 2017، هر سال سکه ها از کیف پول صرافی ها خارج می شوند، 34700 دلار عدد جادویی برای کسب سود در سرمایه گذاری است.

به عبارت دیگر، هر کسی که بیت کوین را از 1 ژانویه 2017 از یک صرافی بزرگ خارج کرده است، این است. از نظر دلار در مقایسه با سال برداشت افزایش یافته است.

این شامل کسانی می‌شود که در آخرین سال افزایشی بیت‌کوین خرید کرده‌اند، که طی آن BTC/USD به بالاترین سطح تاریخ 69000 دلار رسیده است.

آخرین باری که BTC/USD بالاتر از تمام خطوط پایه هزینه پس از سال 2017 معامله شد، در پایان سال 2021 بود.

«متوسط ​​قیمت برداشت سرمایه گذاران بیت کوین در تمام کلاس های سالانه است. اکنون در سود، “Chemate، تحلیلگر اصلی Glassnode در زنجیره، نوشت در تفسیر X (توئیتر سابق) در مورد داده‌های 21 نوامبر.

«این مدل را می‌توان «مبنای هزینه DCA» برای سرمایه‌گذاران متوسطی در نظر گرفت که از 1 تا ژانویه شروع به جمع‌آوری کرده‌اند. هر ساله. کلاس 2021 دارای بالاترین قیمت ورودی 34.7 هزار دلار است. .png”/>

میانگین قیمت برداشت صرافی بیت کوین بر اساس نمودار سال. منبع: Glassnode

سوابق قیمتی جدید در جریان است

قیمت تحقق یافته برداشت از مبادله، خط کلیدی دیگری را به محدوده قیمت فعلی BTC اضافه می‌کند.

مرتبط: بیت کوین زیر 38 هزار دلار متوقف می شود زیرا تجزیه و تحلیل نشان می دهد که B.I.D بدنام. ‘ بازگشته است

همانطور که Cointelegraph گزارش داده است، 39000 دلار نیز یک علامت سودآوری مهم است، که منعکس کننده قیمتی است که خریداران بازار گاوی 2021 در مجموع به سود بازگشت می کنند.

این سطح نیز کران پایین را تشکیل می دهد. محدوده هدف قیمت BTC قبل از نصف شدن، تحلیلگر محبوب Credible Crypto، که با افزایش 50000 دلاری. نصف شدن در آوریل آینده انجام می‌شود.

در همین حال، جیمز ون استراتن، پژوهشگر و تحلیلگر داده در شرکت بینش ارزهای دیجیتال CryptoSlate، پرده برداری یک بالاترین رکورد جدید برای کل قیمت واقعی بیت کوین – هزینه خرید کامل عرضه بیت کوین.

سکه های دارندگان کوتاه مدت (STH) که به بخشی از عرضه فراتر از مبادلاتی اشاره دارد که در ۱۵۵ روز گذشته جابجا شده است. همچنین هزینه خرید بالاتری نسبت به قبل دارند.

کل قیمت محقق شده و قیمت محقق شده STH اکنون تقریباً 10,000 دلار از هم جدا شده است که به ترتیب حدود 20,930 دلار و 30,460 دلار است.

“این صعود تاکید می کند. ون استراتن نوشت: افزایش احتمال خرج شدن این سکه ها در یک روز مشخص و نشان دهنده هجوم سرمایه گذاران جدید است، با افزایش قابل توجه 3 درصدی که بالاترین میزان از می 2023 بوده است.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا