اقتصاد

قیمت بیت کوین می تواند تا سال 2026 به 750 هزار دلار برسد تا یک میلیون دلار – آرتور هیز

قیمت بیت کوین می تواند تا سال 2026 به 750 هزار دلار برسد تا یک میلیون دلار – آرتور هیز

او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، وقتی آرتور هیز صحبت می کند، مردم گوش می دهند.

هفته گذشته، به عنوان مهمان در تئوری تاثیر با تام بیلیو، هیز باید دلیل اعتقاد وی به قیمت بیت کوین (BTC) تا سال 2026 به 750000 تا 1 میلیون دلار خواهد رسید.

هیز گفت:

“من کاملا موافقم که یک بحران مالی بزرگ وجود خواهد داشت، احتمالا بد یا بدتر از افسردگی بزرگ. ، نزدیک به پایان دهه؛ قبل از اینکه به آنجا برسیم، فکر می‌کنم، بزرگ‌ترین بازار صعودی در سهام، املاک، ارزهای دیجیتال، هنر، که از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون دیده‌ایم، خواهیم داشت.»

هایس به واکنش تقریبا قابل پیش بینی دولت اشاره می کند که برای مداخله در هر بحران اقتصادی با کمک مالی به عنوان یک کاتالیزور اصلی در پشت مشکلات ساختاری در اقتصاد عجله می کند.

او توضیح داد که این اساساً یک چرخه بی پایان چاپ بانک مرکزی ایجاد می کند که منجر به تورم می شود و از عبور اقتصاد از چرخه های طبیعی رشد و اصلاح بازار جلوگیری می کند.

«همه ما به طور جمعی توافق کرده‌ایم که دولت اساساً برای حذف چرخه تجاری وجود دارد. مثل اینکه هیچ وقت نباید اتفاقات بدی برای اقتصاد بیفتد و اگر هم اتفاق بیفتد می خواهیم دولت وارد شود و بازار آزاد را از بین ببرد. بنابراین، هر بار که در 80 سال گذشته با یک بحران مالی روبرو بوده ایم. چه اتفاقی می افتد؟ دولت به سرعت وارد می‌شود و آنها اساساً بخشی از بازار آزاد را نابود می‌کنند زیرا می‌خواهند سیستم را نجات دهند.»

بیایید نگاهی گذرا به برخی از کاتالیزورهایی بیندازیم که هیز معتقد است از حرکت بیت‌کوین به آن حمایت می‌کند. قلمرو شش رقمی

افزایش بدهی و تورم خارج از کنترل.

طبق گفته هایس، افزایش بدهی های دولتی، مقدار زیادی که باید از بین برود و بهره وری کاهش یابد، تنها با چاپ پول قابل حل است. در حالی که انبساط پولی منجر به بازارهای صعودی می شود، نتیجه آن تورم بالا است.

«در وهله اول، یک بازار صعودی عظیم در سهام، ارزهای دیجیتال، املاک و مستغلات، چیزهایی که دارای عرضه ثابت هستند، ممکن است مولد باشند و مقداری درآمد داشته باشند، ایجاد می کند. اما پس از آن، ما متوجه خواهیم شد که در واقع، دولت نمی تواند همه چیز را نجات دهد. نمی‌توان آنقدر پول چاپ کرد که آن‌ها فکر می‌کنند تا با اصلاح بازده و قیمت اوراق قرضه خود را نجات دهند، و ما یک فروپاشی نسلی خواهیم داشت.»

هیز انتظار دارد در مقطعی در سال 2026 یک “صدر عظیم” به دست بیاورد و پس از آن در پایان این دهه وضعیتی شبیه به یک افسردگی بزرگ ایجاد شود.

دولت سیستم بانکی را ورشکست کرد< /h2>

وقتی از هیز در مورد عوامل آتی تورم پرسیده شد، هیز 7.75 تریلیون دلار بدهی را که باید تا سال 2026 لغو شود و وارونگی منحنی بازده در اوراق قرضه تعیین کرد.

به‌طور سنتی، چین، ژاپن و سایر کشورها خریداران اصلی بدهی بودند، اما دیگر اینطور نیست – تغییری که هیز معتقد است وضعیت را در ایالت‌ها تشدید می‌کند.

به گفته هیز، «سیستم بانکی از نظر عملکردی ورشکسته است زیرا تنظیم‌کننده‌ها قوانین را به گونه‌ای وضع کردند که از منظر حسابداری سودآور بود، نه از منظر اقتصادی، اساساً سپرده‌گذاری و خرید اوراق خزانه با بازده پایین. و آنها می توانند این کار را با اهرم تقریبا بی نهایت و چند امتیاز پایه متفاوت در تغییر قیمت انجام دهند و همه پول زیادی به دست می آورند و پاداش بزرگی دریافت می کنند.

“بانک‌ها مجموعاً همه این اوراق خزانه را در سال 2021 خریدند، و بدیهی است که قیمت از آن زمان تا حد زیادی کاهش یافت و به همین دلیل است که ما با بحران بانکی منطقه‌ای مواجه هستیم.”

بزرگترین نگرانی ابراز شده توسط هیز این است که «در سطح ساختاری، سیستم بانکی نمی تواند بدهی بیشتری بخرد، زیرا توانایی پرداخت آن را ندارد زیرا از نظر ساختاری ورشکسته است. رزرو متعهد به انجام انقباضات کمی شده است، بنابراین اوراق خزانه بیشتری جمع نمی کند.

هیز توضیح داد که بازار در حال هضم این موضوع است و نکته ظریف اینجاست که علیرغم نرخ های بالای خزانه داری ، قیمت طلا همچنان باقی می ماند. فعالان بازار بالا و مشخصی که قبلاً خریداران خزانه بودند بی‌علاقه هستند.

در حال حاضر، بانک‌ها برای جذب سپرده‌ها با مشکل مواجه هستند و مشکل تطبیق نرخ سپرده‌شان با نرخ‌های فعلی موجود در بازار، استرس مدیریت درآمد و بدهی را در سطحی ایجاد می‌کند که می‌تواند برای عملکرد کل بسیار حیاتی باشد. سیستم بانکی. مانند بسیاری از حامیان ارزهای دیجیتال، هیز معتقد است که در چنین مواقعی است که گروه خاصی از سرمایه گذاران شروع به بررسی گزینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله بیت کوین می کنند.

نظر هیز در مورد اینکه چرا بیت کوین برای 750000 دلار تعیین شده است

علیرغم آنچه که به نظر می رسد یک چشم انداز کلی ناامید کننده در اقتصاد جهانی و است، هیز همچنان انتظار دارد که قیمت بیت کوین بهتر از آن عمل کند. برآورد هدف در محدوده 750,000 تا 1 میلیون دلار تا پایان سال 2026.

هیز انتظار دارد بیت کوین ادامه یابد:

«کاهش حدود 25,000 تا 30,000 دلار در سال جاری با رسیدن به نوعی اختلالات مالی و مردم تشخیص می دهند که نرخ های واقعی منفی است. اگر اقتصاد با نرخ اسمی 10 درصد رشد کند، اما من فقط 5 یا 6 درصد می‌گیرم، حتی اگر این نرخ بالا باشد، افرادی که در حاشیه هستند شروع به خرید چیزهای دیگر می‌کنند، کریپتو یکی از این چیزها است.

با ورود به سال 2024، هیز گفت که یا یک بحران مالی نرخ‌ها را به 0% نزدیک می‌کند یا دولت به افزایش نرخ‌ها ادامه می‌دهد، اما نه به آن سرعتی که دولت‌ها پول خرج می‌کنند و مردم به دنبال بازدهی بهتر در جاهای دیگر هستند.

تأیید نهایی یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین در ، اروپا و شاید هنگ کنگ، به علاوه رویداد نصف شدن، می‌تواند قیمت را به بالاترین حد خود در ژوئن یا ژوئیه به 70000 دلار برساند. در سال 2024. به دست آوردن اوج بی سابقه تا پایان سال 2024 زمانی است که “سرگرمی واقعی شروع می شود و بازار صعودی واقعی شروع می شود” و بیت کوین وارد “7500000 تا 1 میلیون دلار در صعودی می شود.”

وقتی از هیز پرسیده شد که آیا سطح تخمینی قیمت باقی می‌ماند، هیز موافقت کرد که کاهش ۷۰ تا ۹۰ درصدی قیمت بیت‌کوین رخ می‌دهد، درست مانند آنچه پس از هر بازار صعودی رخ می‌دهد.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا