گزارش: چین به ژاپن در مورد اقدامات تلافی جویانه در مورد محدودیت های جدید تراشه هشدار می دهد

گزارش: چین به ژاپن در مورد اقدامات تلافی جویانه در مورد محدودیت های جدید تراشه هشدار می دهد

چین نسبت به تلافی شدید اقتصادی علیه ژاپن در صورت محدود کردن بیشتر فروش و خدمات تجهیزات ساخت تراشه هشدار داده است.
| اعتبار عکس: رویترز

چین نسبت به تلافی شدید اقتصادی علیه ژاپن در صورت محدود کردن بیشتر فروش و خدمات دهی هشدار داده است. بلومبرگ نیوز روز دوشنبه به نقل از افراد آشنا با این موضوع گزارش داد که تجهیزات تراشه سازی به شرکت های چینی ارائه شده است.

تویوتا موتور به طور خصوصی به مقامات ژاپنی گفته است که پکن می تواند با قطع دسترسی ژاپن به مواد معدنی مورد نیاز برای تولید خودرو، به محدودیت ها واکنش نشان دهد. در این گزارش آمده است.

این گزارش می افزاید:

چندین مقام چینی بارها در جلسات اخیر موضع خود را با همتایان ژاپنی خود تشریح کرده اند.

وزارت خارجه چین گفت که این کشور همواره به شدت مخالف بوده است. “اختلال مصنوعی” ثبات تولید و زنجیره تامین جهانی، سیاسی شدن همکاری های عادی اقتصادی و تجاری، و محاصره های علمی و فناوری علیه چین.

“چین همیشه متعهد به حفظ ایمنی و ثبات بوده است. مائو نینگ، سخنگوی مائو نینگ، در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر در یک نشست خبری معمولی، گفت: «یکی از سخنگویان تویوتا گفت.

یک سخنگوی تویوتا گفت. این خودروساز به طور مداوم بهترین استراتژی های تدارکات را در نظر می گرفت، نه محدود به منابع معدنی، تا نیازهای مشتریان خود را برآورده کند.

ژاپن شروع به محدود کردن صادرات 23 نوع تولید نیمه هادی کرد. تجهیزات، کنترل‌های تجاری فناوری خود را با تلاش ایالات متحده برای محدود کردن توانایی چین برای ساخت تراشه‌های پیشرفته در ماه ژوئیه هماهنگ می‌کند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل