بسته بافت ارتقا یافته Bloodborne Remaster ساخته شده از طرفداران را به واقعیت نزدیک می کند. شبیه سازی به طور پیوسته به بهبود ادامه می دهد

بسته بافت ارتقا یافته Bloodborne Remaster ساخته شده از طرفداران را به واقعیت نزدیک می کند. شبیه سازی به طور پیوسته به بهبود ادامه می دهد

نسخه اول بسته بافت ارتقا یافته Bloodborne اکنون برای دانلود در دسترس است و جلوه های بصری بازی را در یک مکان خاص بهبود می بخشد.

این بسته که توسط مدر معروف سری Souls Fromsoftwserve ایجاد شده است، دو برابر بافت های ارتقا یافته را برای Hunter’s Dream، مرکز اصلی بازی، معرفی می کند. با توجه به اینکه شبیه سازی هنوز از کامل بودن فاصله زیادی دارد، احتمالاً این بافت ها بر عملکرد تأثیر می گذارند، اما انتشار آنها همچنان مورد استقبال قرار می گیرد، زیرا آنها اولین گام در ایجاد یک ریمستر ساخته شده توسط طرفداران با جلوه های بصری و احتمالاً عملکرد بهبود یافته هستند. می‌توانید بسته بافت را از Nexus Mods دانلود کنید.

< a href="https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2024/09/01-1456x819.webp">

در حالی که مددرها برای بهبود Bloodborne و ارائه تجربه بهتر نسبت به پلی استیشن 4 کار می کنند، شبیه سازی بازی همچنان به پیشرفت ثابت ادامه می دهد. همانطور که در ویدئویی که چند روز پیش توسط BrutalSam به اشتراک گذاشته شد مشاهده شد، همه چیز به طور پیوسته در حال پیشرفت است و بازی به طرز شگفت انگیزی در چندین مکان بدون استفاده از ریشید و هک های تقویت FPS اجرا می شود که با حذف عناصر بصری، نرخ فریم بازی را افزایش می دهد.

با توجه به شبیه‌ساز ShadPS4 فقط می‌تواند Bloodborne را راه‌اندازی کند چند هفته پیش، شبیه سازی پیشرفت شگفت انگیز است. امیدواریم زمان زیادی طول نکشد تا بازی به طور کامل شبیه سازی شود تا بتوان از تصاویر و عملکرد بهتری لذت برد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل