Google Pay در حال افزودن حلقه UPI برای کمک به افزودن کاربر ثانویه در برنامه پرداخت است

Google Pay در حال افزودن حلقه UPI برای کمک به افزودن کاربر ثانویه در برنامه پرداخت است

Google Pay در حال افزودن حلقه UPI برای کمک به افزودن کاربر ثانویه در برنامه پرداخت است
| اعتبار عکس: ترتیب ویژه

Google Pay، در جریان جشنواره جهانی فین تک (GFF) 2024، به اشتراک گذاشت که افزودن ویژگی UPI Circle (Delegate Payments) در برنامه Pay برای فعال کردن خانواده یا بستن و به دوستان اعتماد کرد تا بدون افزودن حساب های بانکی خودشان پرداخت های UPI را انجام دهند.

این ویژگی اواخر امسال در هند عرضه خواهد شد.

اما، این مکانیسم Delegate Payments برای انجام برخی اقدامات به مجوز کاربر اصلی نیاز دارد.

به عنوان یک کاربر UPI موجود در Google Pay، می توانید اعضای خانواده یا دوستان خود را به عنوان کاربران ثانویه به حلقه UPI خود اضافه کنید.

(برای اخبار روز فناوری، اشتراک خبرنامه فناوری ما امروز حافظه پنهان)

این در دو قالب ارائه می‌شود: تفویض اختیار جزئی، که در آن کنترل کامل را حفظ می‌کنید، و هر درخواست پرداختی را که توسط شما آغاز می‌شود تأیید می‌کنید. کاربر ثانویه

و، تفویض اختیار کامل، که به شما امکان می‌دهد یک محدودیت ماهانه تا سقف ۱۵۰۰۰ روپیه تعیین کنید، و به کاربران ثانویه شما اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقل در این محدوده پرداخت‌ها را انجام دهند.

«هنوز یک بخش وجود دارد. تیم Google Pay گفت: از جمعیتی که به پول نقد متکی هستند و/یا در استفاده از UPI مردد هستند، به دلایل مختلف، از جمله دسترسی محدود به خدمات بانکی.

Google Pay همچنین گفت که با UPI پیش پرداخت کوپن‌ها، کاربران اکنون می‌توانند از هر برنامه UPI پشتیبانی‌کننده از جمله Google Pay برای پرداخت تراکنش‌های تجاری پشتیبانی‌شده خود بدون پیوند دادن حساب بانکی خود در UPI استفاده کنند.

Google Pay با مشارکت شرکت ملی پرداخت‌های هند (NPCI) Bharat Billpay همچنین پشتیبانی از ClickPay QR را در برنامه Google Pay راه‌اندازی کرد که در آن کاربران می‌توانند با اسکن QR صورتحساب‌های خود را در Google Pay پرداخت کنند.

Google Pay در حال اضافه کردن ابزارهای پیش‌پرداخت به فهرست دسته‌های پرداخت‌های تکراری پشتیبانی شده خود است. با NPCI Bharat Billpay که به کاربران امکان می‌دهد ارائه‌دهندگان خدمات پیش‌پرداخت یا جمع‌آوری‌کننده‌های خود را پیدا کنند.

با NPCI، Google Pay پرداخت‌های Tap & Pay را برای کارت‌های RuPay ارائه می‌کند. کاربران می توانند کارت RuPay خود را به Google Pay اضافه کنند و برای پرداخت به سادگی تلفن همراه خود را به هر دستگاه کارتی ضربه بزنند. گفت: «اطلاعات کارت مانند شماره کارت 16 رقمی در Google Pay ذخیره نمی‌شود.

همچنین پرداخت خودکار را برای کاربران UPI Lite نیز اضافه می‌کند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل