معرفی Vivo T3 Pro در هند از طریق Flipkart منتشر شد و به صفحه نمایش، پردازنده و سایر مشخصات آن اشاره کرد.

معرفی Vivo T3 Pro در هند از طریق Flipkart منتشر شد و به صفحه نمایش، پردازنده و سایر مشخصات آن اشاره کرد.

Vivo T3 Pro به‌زودی در هند عرضه می‌شود و قبل از عرضه، این شرکت مشخصات کلیدی این گوشی را بررسی می‌کند. این شرکت تاریخ های مختلفی را برای هر یک از این مشخصات در میکروسایت های Flipkart و Vivo.com برنامه ریزی کرده است. تا کنون، یکی از جزئیاتی که فاش کرده است، مشخصات صفحه نمایش است. بیایید با یادگیری در مورد آن شروع کنیم.

مشخصات Vivo T3 Pro (مشخص و مورد انتظار)

  • نمایشگر: Vivo T3 Pro دارای AMOLED منحنی سه بعدی است. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 4500 نیت و سوراخ پانچ برای دوربین سلفی. نسخه قبلی آن، Vivo T2 Pro دارای حداکثر روشنایی 1300 نیت است. 
  • دوربین‌ها: Vivo دارای فقط تنظیمات دوربین سه گانه پشتی را که توسط یک سنسور نامشخص سونی IMX هدایت می شود، به نمایش گذاشت. شایعه حاکی از آن است که Vivo T3 Pro یک برند جدید خواهد بود iQOO Z9s Pro. اگر اینطور است، پس این سنسور می تواند یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 باشد. در همین حال، T2 Pro یک دوتایی 64 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت دارد.
  • پردازنده: تیزری نشان می‌دهد که قرار است یک تراشه Snapdragon باشد. این می تواند یک Snapdragon 7 Gen 3 SoC باشد. تخمین زده می شود که این امتیاز در بنچمارک AnTuTu بیش از 824000 امتیاز کسب کرده است. این بیشتر از امتیاز است، می‌توانید از بعد T2 Pro انتظار داشته باشید چیپست 7200. 
  • طراحی: این تازه وارد می‌تواند با روکش چرم گیاهی با رنگ نارنجی و نرده طلایی براق عرضه شود. شایعه شده است که این گوشی تنها 7.4 میلی متر ضخامت دارد و آن را به یکی از باریک ترین تلفن های موجود در بخش خود تبدیل می کند. علاوه بر این، پنل دوربین پشتی آن می‌تواند شبیه iQOO 12 باشد. بنابراین، ممکن است بیشتر شبیه یک گوشی iQOO باشد تا مدل های قبلی خود و سایر تلفن های Vivo.
  • باتری: اگرچه هنوز فاش نشده است، تلفن Vivo می تواند یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.< /li>
منبع تصویر Flipkart

از آنجایی که این شرکت 26 آگوست را به عنوان آخرین تاریخ ظهور تعیین کرده است، فرض می کنیم که راه اندازی ممکن است قبل از پایان ماه انجام شود. همانطور که می دانید، Vivo T2 Pro در سپتامبر سال گذشته معرفی شد. 

<پانویس>

< meta content="2024-08-19T10:13:36+05:30"/>< meta content="91mobiles.com"/>

خروج از نسخه موبایل