ROG Ally Z1 Extreme ایسوس اکنون با قیمت 499 دلار در دسترس است، Legion Go Lenovo نیز به 599 دلار کاهش می یابد.

ROG Ally Z1 Extreme ایسوس اکنون با قیمت 499 دلار در دسترس است، Legion Go Lenovo نیز به 599 دلار کاهش می یابد.

هلدهای AMD Ryzen اکنون در حال کاهش قیمت هستند، زیرا ROG Ally ایسوس و Legion Go Lenovo در مقایسه با MSRP هایشان تا 30 درصد تخفیف دارند.

اکنون ممکن است بهترین زمان برای دستیابی به بازی‌های اصلی «AMD Ryzen» باشد زیرا ASUS ROG Ally و Lenovo Legion Go اکنون با قیمت‌های شگفت‌انگیز در دسترس هستند

با راه‌اندازی جدیدترین پلتفرم‌های APU Ryzen AMD مانند “Strix Point” و “Hawk Point”، به نظر می‌رسد که هیاهوی مربوط به مدل‌های Phoenix سال گذشته از بین رفته است، به همین دلیل است که خرده‌فروشان اکنون کاهش قیمت گسترده‌ای را ارائه می‌کنند. برای جلب علاقه مصرف کنندگان.

دستگاه‌های بازی با تخفیف عبارتند از مدل ROG Ally ایسوس از سال گذشته، و جالب اینکه، نوع بالاتر Ryzen Z1 Extreme کاهش قیمت داشته است، اکنون با قیمت 499 دلار به فروش می رسد که 200 دلار کاهش نسبت به MSRP آن است. جدا از این، Lenovo’s Legion Go کاهش قیمت مناسبی نیز داشته است و اکنون با قیمت 599 دلار به فروش می رسد.

ASUS ROG Ally با تخفیف واقعاً برای کسانی که به دنبال ورود به بخش اصلی گوشی‌های دستی هستند بسیار عالی است، زیرا نه تنها Z1 Extreme یکی از بهترین APUهای موجود در دستگاه های جمع و جور، اما با حافظه 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، مصرف کنندگان می توانند عملکرد عالی را از این طریق به دست آورند. و بدون ذکر طول عمری که از ROG Ally X هنوز تقریباً مانند همتای 2023 عمل می کند، اما با گزینه دوم، می توانید مقدار قابل توجهی بالاتری دریافت کنید.

به‌علاوه، اگر می‌خواهید Lenovo Legion Go را امتحان کنید، آن نیز به میزان زیادی تخفیف داده شده است و تقریباً 200 دلار کاهش یافته است. Legion Go Lenovo مطمئناً مانند ROG Ally در کانون توجه قرار ندارد، اما دستگاهی توانمند است که دارای APU Ryzen Z1 Extreme، همراه با حافظه 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی است. جالب اینجاست که شما همچنین کنترل‌کننده‌های بازی قابل جدا شدن مشابه Nintendo Switch را دریافت خواهید کرد که ممکن است مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

آینده بازارهای دستی مطمئناً روشن است و با توجه به اینکه APUهای سری Ryzen AI 300 AMD به تازگی با مدل های جدیدتر نیز برنامه ریزی شده اند، ما مطمئناً معتقدیم که نسل بعدی دستی ها در گوشه و کنار هستند. ناگفته نماند که SoC های Lunar Lake اینتل قبلاً در دستگاه هایی مانند MSI Claw، بنابراین به طور کلی، همه چیز در مسیر درستی است.

منبع خبر: Videocardz

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل