Google Pixel Buds Pro 2، Pixel Watch 3 در هند راه اندازی شد. قیمت ها از 22900 روپیه شروع می شود: ویژگی ها، در دسترس بودن

Google Pixel Buds Pro 2، Pixel Watch 3 در هند راه اندازی شد. قیمت ها از 22900 روپیه شروع می شود: ویژگی ها، در دسترس بودن

Google با عرضه Pixel Watch، Pixel Watch و Pixel Buds خود را به روز کرد. 3 و Pixel Buds Pro 2، در کنار Google Pixel 9 سری. Pixel Watch 3 کاملاً جدید با صفحه نمایش جدید Actura، عمر باتری تا 34 ساعت و ویژگی های تناسب اندام پیشرفته همراه است. از سوی دیگر، Pixel Buds Pro 2 حذف نویز بهتری نسبت به مدل های قبلی خود ارائه می دهد و با ویژگی های جدید عرضه می شود. بیایید نگاهی بیاندازیم به آنچه که Pixel Buds Pro 2 و Pixel Watch 3 برای ما در نظر گرفته اند.  

قیمت‌های Google Pixel Buds Pro 2، Pixel Watch 3 در هند

  • قیمت Google Pixel Buds Pro 2 22900 روپیه است و در چهار رنگ زغالی، چینی، آلوئه و صورتی تند عرضه می شود. 
  • Google Pixel Watch 3 با قیمت 39900 روپیه برای مدل 41 میلی متری و 43900 روپیه برای مدل 45 میلی متری به فروش می رسد. این در چندین باند و گزینه های رنگی موجود است. 
  • هر دو دستگاه از Flipkart، Reliance Digital و Croma در هند.

ویژگی‌های Google Pixel Buds Pro 2 

Google Pixel Buds Pro 2 دارای یک درایور 11 میلی‌متری و یک تراشه جدید Tensor A1 برای پردازش صوتی بهتر و هوش مصنوعی Google است. گوگل می گوید این تراشه می تواند صدا را 90 برابر سریعتر از سرعت صدا تولید کند تا با محیط شما سازگار شود. این به دستگاه کمک می کند تا برای تماس های واضح، تا حد ممکن نویز از پس زمینه را حذف کند. 

این هدفون دارای ویژگی Silent Seal 2.0 است که دو برابر بیشتر از مدل های نسل قبلی نویز را حذف می کند. علاوه بر این، می‌تواند طیف وسیع‌تری از نویز را با فرکانس‌های بالاتر حذف کند. علاوه بر این، دارای ویژگی Clear Calling است که با وجود هر گوشی و هدفونی که استفاده می‌کند، نویز را از طرف دیگر تماس حذف می‌کند. 

همچنین دارای ویژگی تشخیص مکالمه است که به طور خودکار موسیقی را با شروع صحبت متوقف می کند و به حالت شفافیت تغییر می کند. وقتی صحبت را متوقف می کنید، موسیقی به طور خودکار از سر گرفته می شود و هدفون ها بدون نیاز به انجام کاری به حالت ANC برمی گردند.  

ویژگی های Google Pixel Watch 3

Google Pixel Watch 3 دارای صفحه نمایش بزرگ Actua با تا 2000 نیت از روشنایی پشتیبانی می کند و نرخ تازه سازی پویا که بین 1 هرتز و 60 هرتز تنظیم می شود تا عملکرد و کارایی بهتری داشته باشد. این در دو اندازه 41 میلی متر و 45 میلی متر، ساخته شده از 100 درصد آلومینیوم بازیافت شده، در رنگ های مختلف و طرح های قابل تنظیم موجود است. 

Pixel Watch 3 ویژگی‌های اجرایی پیشرفته، از جمله توصیه‌های اجرای شخصی‌سازی شده و تجزیه و تحلیل دقیق فرم را از طریق Fitbit Premium ارائه می‌کند. همچنین آمادگی و ردیابی بار قلبی را برای بهینه سازی روال های تمرینی و جلوگیری از تمرین بیش از حد معرفی می کند.

به‌علاوه، Pixel Watch 3 ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور Google TV، Google Maps آفلاین و غیره را ارائه می‌دهد. گوگل ادعا می‌کند که این ساعت می‌تواند عمر باتری 24 ساعته را با نمایشگر همیشه روشن و تا 36 ساعت در حالت صرفه‌جویی در باتری ارائه دهد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

خروج از نسخه موبایل