گوگل برای رفع یکی از بزرگترین مشکلات احراز هویت در سری پیکسل 9 سامسونگ را دنبال کرد.

گوگل برای رفع یکی از بزرگترین مشکلات احراز هویت در سری پیکسل 9 سامسونگ را دنبال کرد.

Google معرفی سری Pixel 9 را با برخی به‌روزرسانی‌های عمده معرفی کرد، و انصافاً، زبان طراحی کلی تقریباً شبیه به خط تولید آیفون است. با این حال، طراحی جدید باعث می‌شود پیکسل ممتازتر و پرچم‌دار مناسبی به نظر برسد، چیزی که گوگل در گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد. یکی دیگر از جنبه‌هایی که Google در آن بیشترین مشکل را داشت، حسگر نوری زیر نمایشگر بود که نسبت به سنسورهای اولتراسونیک در پرچم‌داران سامسونگ کند و کمتر قابل اعتماد بود.

خطوط پیکسل 9 دارای همان اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک دستگاه‌های Galaxy S24 هستند

کاربران مدتی است که خواهان حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در سری Pixel هستند، زیرا نه تنها کند بود بلکه کمتر قابل اعتماد بود. من از سال گذشته از Pixel 8 Pro استفاده می‌کنم و یکی از بزرگترین مشکلاتی که با دستگاه دارم، تشخیص کند آن برای احراز هویت است. صفحه بالای حسگر روشن می‌شود و اثر انگشت شما را اسکن می‌کند تا به شما اجازه ورود به دستگاه را بدهد.

من شخصاً احساس می‌کنم که اسکنر اثر انگشت Pixel 8 Pro با برخی از شرکت‌های دیگر مانند سامسونگ که مدتی است از سنسور اولتراسونیک استفاده می‌کند، برابری نمی‌کند. تکرار سامسونگ از اسکنر ایمن تر و سریع تر است و هر بار که قفل دستگاه خود را در تاریکی باز می کنید شما را کور نمی کند. گوگل گوش داده و تغییرات را در جدیدترین دستگاه‌های پیکسل 9 خود که اکنون با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک عرضه می‌شود، آورده است. این شرکت می‌گوید که این سنسور 50 درصد سریع‌تر از قبل است، که دستگاه‌ها را بسیار به عملکرد سطح پرچمدار نزدیک‌تر می‌کند.

سری پیکسل 9 از 3D Sonic Gen 2 کوالکام، سریعترین حسگر اثرانگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش استفاده می کند.

بلوک نقل قول>

این همان حسگر اولتراسونیک است که خط تولید Galaxy S24 را تامین می‌کند و می‌توانیم مطمئن باشیم که سطوح عملکرد همان چیزی است که صنعت ارائه می‌کند. از طرف دیگر، اپل از Face ID برای اهداف احراز هویت خود استفاده می کند. برای نتیجه گیری منتظر بررسی ها خواهیم بود. خط تولید پیکسل 9 نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته است زیرا گوگل چندین تغییر اساسی ایجاد کرده است. ما جزئیات بیشتری را در مورد محصول به اشتراک خواهیم گذاشت، بنابراین در این مورد بمانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل