فناوری

Samsung Galaxy Z Flip 6 در مقابل Z Flip 5: چه چیزی در سال 2024 جدید است؟

Samsung Galaxy Z Flip 6 در مقابل Z Flip 5: چه چیزی در سال 2024 جدید است؟

سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرده است و هر آنچه را که باید در مورد گوشی تاشو 2024 بدانید به همراه گوشی تاشو سامسونگ به سبک کتابی، گلکسی زد فولد 6، آشکار می کند. 

در این صفحه بمانید تا درباره نحوه 1049 پوندی/999 دلاری سبک تاشوی Galaxy Z Flip 6 در مقایسه با Galaxy Z Flip 5، شامل تمام مشخصات و ویژگی‌های جدیدی که با به‌روزرسانی امسال ارائه می‌شوند. 

ما همچنین Z Flip 6 به Motorola Razr 50 Ultra اگر کنجکاو هستید که چگونه آنها را جمع آوری کنید.

Samsung Galaxy Z Flip 6 دوربین بهتری دارد 

Galaxy Z Flip 6 در بخش دوربین نسبت به مدل قبلی خود ارتقاء زیادی داشته است. 

این گوشی اکنون دارای همان حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با Galaxy S24 Plus، همراه با دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض. 

Samsung Galaxy Z Flip 6 Cover Screen with date
Samsung Galaxy Z Flip 6

سنسور 50 مگاپیکسلی در مقایسه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی گلکسی Z Flip 5 باید عکس‌های بهتر، عملکرد بهتر در نور کم و پرتره‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه دهد، در حالی که دوربین فوق عریض قرار است کیفیت پایین‌تری را ارائه دهد. عملکرد نور و HDR در مقایسه با 12 مگاپیکسل فوق عریض در Galaxy Z Flip 5.

با این حال، برای تصمیم نهایی ما در مورد کیفیت تصویر و عملکرد دوربین، باید منتظر بررسی کامل ما باشید. 

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده جدیدتری

Galaxy Z Flip 6 دارای همان پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 Galaxy است که در Galaxy Z Fold 6 جدید و بالاترین Galaxy S24 Ultra. 

این چیپست نسخه به روز شده Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy در Z Flip 5 و Z Fold 5. در مورد Fold، پردازنده قرار است 14 درصد افزایش در عملکرد CPU و افزایش 25 درصدی عملکرد پردازنده گرافیکی گوشی، بنابراین ما انتظار داریم که مزایای مشابهی را در Z Flip 6 مشاهده کنیم. 

Samsung Galaxy Z Flip 6 دارای ویژگی های مفید هوش مصنوعی است 

تمرکز سامسونگ برای سال 2024 بدون شک هوش مصنوعی است و این سفر با Galaxy Z Flip 6 ادامه می یابد. 

Samsung Galaxy Z Flip 5 in folded form
Samsung Galaxy Z Flip 5

برخی از ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی که امسال به سری Flip ارائه می‌شوند عبارتند از: تصویر زمینه مولد، پاسخ‌های پیشنهادی در چت‌ها بر اساس مکالمات قبلی شما و ترجمه‌های دو طرفه و بی‌درنگ با استفاده از دو نمایشگر در حالت فلکس و قابلیت‌های ویرایش عکس. تعداد کمی. 

Samsung Galaxy Z Flip 6 باتری بزرگتری دارد 

دوام باتری مناسب گلکسی زد فلیپ 5 نبود – حتی برای یک گوشی تاشو – بنابراین این واقعیت که گوشی هوشمند امسال باتری بزرگ‌تری دارد، خبر هیجان‌انگیزی است.

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی زد فلیپ 6 بزرگترین باتری موجود در سری فلیپ است که با اندازه باتری موجود در Galaxy S24. مهمتر از همه، این باتری بزرگتر از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است که انرژی Z Flip 5 را تامین می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا