فناوری

OnePlus Pad 2 vs OnePlus Pad: تبلت نسل دوم چه خبر است؟

OnePlus Pad 2 vs OnePlus Pad: تبلت نسل دوم چه خبر است؟

به عنوان بخشی از رویداد راه اندازی تابستانی 2024، OnePlus جانشین نسل اول OnePlus Pad خود را معرفی کرد: نام مناسب OnePlus Pad 2.

جدیدترین تبلت پرچمدار دارای پردازنده جدید، قابلیت های هوش مصنوعی و عمر باتری بسیار زیاد است، اما چه تفاوتی با سلف چهار ستاره خود، OnePlus Pad؟ 

اگرچه ما OnePlus Pad 2 را به طور قطعی بررسی نکرده ایم< /a>، ما مشخصات دو تبلت را با هم مقایسه کرده ایم و تفاوت های اصلی را در زیر مشخص کرده ایم.

OnePlus Pad 2 روی Snapdragon 8 Gen 3 اجرا می شود

از همه مهمتر، OnePlus Pad 2 بر روی پرچمدار کوالکام چیپست Snapdragon 8 Gen 3. پردازنده‌ای که می‌توان آن را در تلفن‌های هوشمند اندرویدی پریمیوم، مانند OnePlus 12 پیدا کرد. ، تمرکز خاصی بر هوش مصنوعی دارد و می تواند از مدل های هوش مصنوعی مولد چندوجهی پشتیبانی کند. 

OnePlus Pad در عوض بر روی MediaTek Dimensity 9000 اجرا می‌شود که ویرایشگر موبایل Lewis Painter آن را «به‌طور شگفت‌انگیز در استفاده روزمره محکم» می‌داند، نه تنها اجرای همزمان چند برنامه روی صفحه نمایش را آسان می‌کند، بلکه در هنگام اجرای سنگین‌تر نیز خنک نگه می‌دارد. بازی هایی مانند Call of Duty Mobile.

به این ترتیب، احتمالاً نمی‌تواند با جدیدترین و بهترین چیپست کوالکام رقابت کند.

OnePlus-Pad-2-hands-on-review-5
OnePlus Pad 2

OnePlus Pad 2 دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی است

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، OnePlus Pad 2 اکنون از قابلیت‌های هوش مصنوعی متعددی با جعبه ابزار جدید هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

OnePlus توضیح می‌دهد که جعبه ابزار هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد که «با خواندن AI Speak متن را با صدای بلند در حین انجام چند وظیفه‌ای، سرعت بخشیدن به گردش کار خود را افزایش دهند، از Recording Summary فراخوانی کنند تا فوراً اطلاعات متن‌های طولانی را به نکات کلیدی خلاصه و فشرده کند».

همچنین AI Writer وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند محتوای اصلی را بر اساس پیام‌های تصویر و متن، همراه با ویژگی‌های ویرایش عکس مفید ایجاد کنند.

OnePlus Pad 2 نمایشگر بزرگتری دارد

OnePlus Pad 2 دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر در مقایسه با مدل قبلی خود است که اندازه آن 12.1 اینچ در مقایسه با 11.61 اینچ است. همچنین دارای حداکثر روشنایی بالاتر در 600 نیت است، در حالی که OnePlus Pad به 500 نیت محدود شده است.

در غیر این صورت، هر دو صفحه نمایش LCD هستند و حداکثر نرخ تازه سازی 144 هرتز دارند.

OnePlus Pad in-hand
Onefigcaption>OnePlus

OnePlus Pad 2 تا 43 روز در حالت آماده به کار اجازه می دهد

هنگامی که OnePlus Pad در سال گذشته عرضه شد، به لطف باتری سنگین 9510 میلی آمپر ساعتی خود، قول داد تا 30 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. اگرچه OnePlus Pad 2 جدید دارای همان ظرفیت باتری است، OnePlus ادعا می کند که Pad 2 اکنون می تواند تا 43 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. 

وقتی زمان شارژ مجدد فرا می رسد، هر دو تبلت از فناوری شارژ فلش SuperVooc 67 واتی پشتیبانی می کنند. لوئیس در بررسی خود از OnePlus Pad دریافت که این تبلت تنها 67 دقیقه طول می کشد تا باتری را از 1 به 100 درصد برساند. با این حال، OnePlus ادعا می کند که OnePlus Pad 2 را می توان در 81 دقیقه شارژ کرد.

OnePlus Pad ارزان‌تر است

OnePlus Pad نه تنها RRP ارزان‌تری به مبلغ 449 پوند/479.99 دلار در مقایسه با وان پلاس پد 2 با قیمت 499 پوند/549 دلار RRP دارد، بلکه می‌توان آن را با کمتر از 349 پوند در فروشگاه OnePlus انگلستان در زمان نگارش مقاله. 

OnePlus Pad 2 در رنگ Nimbus Grey و OnePlus Pad در رنگ Halo Green موجود است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا