فناوری

قیمت تبلت بازی Lenovo Legion در هند در Flipkart اعلام شد

قیمت تبلت بازی Lenovo Legion در هند در Flipkart اعلام شد

انتظار می‌رود که لنوو Legion Tab India به زودی با فهرست شدن این تبلت در Flipkart عرضه شود. Lenovo تبلت بازی خود را اوایل سال جاری در ماه مارس عرضه کرد و اعلام کرد که به زودی در آسیا راه اندازی می شود. Lenovo Legion Tab با قیمت و مشخصات کامل در Flipkart فهرست شده است. لنوو هنوز رسماً عرضه تبلت بازی خود را در هند اعلام نکرده است. 

قیمت Lenovo Legion Tab در هند

Lenovo Legion Tab در Flipkart فهرست شده است و ورود آن به زودی در هند را تأیید می کند. بر اساس این لیست، تب Lenovo Legion Tab در هند 65000 روپیه قیمت دارد. تنها یک نوع وای فای برای این تبلت وجود دارد و دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. تاریخ عرضه ای ذکر نشده است، اما طبق گزارش توسط GizmoChina

مشخصات Legion Tab Lenovo

Lenovo Legion Tab دارای صفحه نمایش 8.8 اینچی QHD+ با نرخ تجدید 144 هرتز و روشنایی تا 500 نیت است. در زیر کاپوت این تبلت، پردازنده 4 نانومتری Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 به همراه 12 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

این تبلت بازی همچنین دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت است. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی در تب Lenovo Legion در اختیار دارید. این باتری 6550 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی به همراه فناوری شارژ سریع Qualcomm 3.03 دارد.

این یک مدل فقط Wi-Fi است بنابراین از اتصال LTE پشتیبانی نمی کند. می‌توانید تب Lenovo Legion را در یک رنگ خاکستری طوفانی دریافت کنید. 

<پانویس>

< meta content="2024-07-17T13:51:19+05:30"/>< meta content="91mobiles.com"/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا