فناوری

iOS 18، iPadOS 18، macOS Sequoia، watchOS 11 و tvOS نسخه بتای عمومی اکنون زنده هستند: دستگاه‌های سازگار، نحوه نصب

iOS 18، iPadOS 18، macOS Sequoia، watchOS 11 و tvOS نسخه بتای عمومی اکنون زنده هستند: دستگاه‌های سازگار، نحوه نصب

بعد از رونمایی در کنفرانس WWDC ماه گذشته، بیلدهای بتا عمومی نرم افزار جدید اپل مانند iOS 18، iPadOS 18، macOS Sequoia، watchOS 11 و tvOS 18 برای همه فعال هستند تا با ویژگی‌های جدید وارد عمل شوند. نسخه بتای سازنده قبلاً در روز اعلام موجود بود. انتظار می رود که بیلدهای پایدار در ماه سپتامبر کمی پس از رویداد سخت افزاری عرضه شوند. iOS 18 برای اولین بار به شما امکان می دهد نمادها را در هر نقطه از صفحه نمایش قرار دهید، ویژگی ای که Android برای سال ها ارائه کرده است.

نحوه نصب iOS 18 و سایر نسخه های بتا عمومی

<.از آنجایی که اکنون فقط بیلدهای بتا عمومی به طور رسمی منتشر شده اند، ممکن است به عنوان یک درایور روزانه مناسب نباشد. عمر باتری تحت تأثیر قرار می‌گیرد و ممکن است همه برنامه‌های اصلی به‌خوبی کار نکنند.اما، این مقدار کمی پایدارتر از نسخه بتای برنامه‌نویس خواهد بود. اگر همچنان می‌خواهید ادامه دهید، می‌توانید با رفتن به برنامه اپل بتا، شرکت کنید. 

  • کاربران علاقه مند می توانند شرکت کنند برای برنامه Apple Beta با رفتن به این صفحه بتا.
  • پس از رفتن به وب‌سایت در دستگاهی که می‌خواهید عمومی را نصب کنید نسخه های بتا، با Apple ID خود وارد شوید و با شرایط و ضوابط موافقت کنید. 
  • این را ارسال کنید، برای iOS 18/iPad OS 18/macOS، باید به تنظیمات > به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بروید و در اینجا به‌روزرسانی‌های بتا را خواهید دید. اکنون، باید گزینه‌ای را که می‌گوید نسخه بتا عمومی را تیک بزنید.
  • پس از انجام این کار، به‌روزرسانی را می‌بینید که به راحتی برای نصب در دسترس شماست.

دستگاه‌های سازگار.

iOS 18: iPhone 15، iPhone 14، iPhone 13، iPhone 12، و سری iPhone 11، iPhone Xs، iPhone Xs Max، iPhone XR و iPhone SE (نسل دوم) و بعدا).

iPadOS 18:iPad Pro (M4)، iPad Pro 12.9 اینچی (نسل سوم به بعد)، iPad Pro 11 اینچی (نسل اول به بعد)، iPad Air M2، iPad Air ( نسل سوم به بعد)، iPad (نسل هفتم به بعد)، و iPad mini (نسل پنجم به بعد).

macOS Sequoia: 2019 و بعد از آن،

macOS Sequoia:iMac Pro 2017 و جدیدتر، Mac Studio 2022، MacBook Air 2020 و جدیدتر، Mac mini 2018 و جدیدتر، MacBook Pro 2018 به بعد، و Mac Pro 2019 به بعد.

watchOS 11: watchOS 11 به iPhone Xs یا جدیدتر با iOS 18 نیاز دارد. با Apple Watch SE (نسل دوم)، Watch Series 6 سازگار است، Watch Series 7، Watch Series 8، Watch Series 9، Watch Ultra و Watch Ultra 2.

Apple tvOS 18: tvOS 18 با همه دستگاه‌ها پس از Apple TV HD سازگار است ( 2015)، Apple TV 4K (نسل اول)، Apple TV 4K (نسل دوم) و Apple TV 4K (نسل سوم).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا