فناوری

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی هوشمند اندروید DAEWOO در هند در گزینه‌های 32 و 43 اینچی عرضه شدند: قیمت، ویژگی‌ها

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی هوشمند اندروید DAEWOO در هند در گزینه‌های 32 و 43 اینچی عرضه شدند: قیمت، ویژگی‌ها

< /div>

به دنبال راه اندازی برخی از Android و تلویزیون های webOS، برند کره جنوبی DAEWOO تلویزیون ال ای دی هوشمند اندرویدی جدید را برای مصرف کنندگان هندی معرفی کرده است. تلویزیون ال ای دی هوشمند اندرویدی کاملا جدید DAEWOO در دو اندازه مختلف – 32 اینچی و 43 اینچی عرضه می شود. 

تلویزیون DAEWOO که به تازگی معرفی شده است دارای یک پردازنده چهار هسته ای است و دارای حداکثر 1 گیگابایت رم است. DAEWOO ادعا می کند که دارای پنل A+ Grade برای کیفیت تصویر بالاست و طراحی باریکی را ارائه می دهد. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون LED هوشمند جدید DAEWOO ارائه شده است.

قیمت تلویزیون LED هوشمند DAEWOO Android در هند، در دسترس بودن

  • مدل 32 اینچی (DW32S) ارائه 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 13,490 روپیه.
  • در همین حال، نوع 43 اینچی (DW43S) دارای 1 گیگابایت است. رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت 22490 روپیه عرضه می شود.
  • این شرکت خاطرنشان می کند که تلویزیون را می توان از طریق توزیع کنندگان و خرده فروشان مجاز شرکت خریداری کرد.

ویژگی های تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید DAEWOO

مدل 32 اینچی تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید DAEWOO دارای رزولوشن 1366×786 است، در حالی که رزولوشن 43 اینچی 1920×1080 است. آنها پانل های درجه A+ را برای کیفیت تصویر بهتر ارائه می دهند و دارای صفحه نمایش ضد تابش نور هستند که بازتاب و تابش نور محیط را کاهش می دهد.

این تلویزیون DAEWOO طراحی باریکی دارد و از یک پردازنده چهار هسته ای برای ناوبری روان بهره می برد. این تلویزیون بر روی اندروید نسخه 11.1 اجرا می شود. چندین سیستم ویدیویی از جمله PAL، NTSC، MPEG-2، MPEG-4، H.264 و موارد دیگر را در خود جای داده است که به کاربران امکان می‌دهد محتوا را از منابع مختلف بدون مشکل پخش کنند.

تلویزیون LED هوشمند اندروید DAEWOO از دو بلندگو با توان 10 وات با امپدانس 8 اهم پشتیبانی می کند. همچنین گفته می شود که کیفیت صدای شفاف با حداقل اعوجاج را ارائه می دهد. همچنین دارای تقویت‌کننده‌های رنگ گسترده برای نمایش زنده و پیشرفته با تصاویر واقعی‌تر است که جزئیات را ارائه می‌کند.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا