فناوری

OnePlus Nord CE 4 Lite در مقابل Samsung Galaxy A35 5G: مقایسه اندرویدهای میان رده

OnePlus Nord CE 4 Lite در مقابل Samsung Galaxy A35 5G: مقایسه اندرویدهای میان رده

OnePlus به تازگی یک محصول جدید را به سری میان رده خود راه اندازی کرده است، Nord CE 4 Lite، که قول می دهد ویژگی ها و تجربیات سطح پرچمدار را ارائه دهد و در عین حال “ارزش استثنایی برای پول” ارائه دهد. /p>

از آنجایی که هنوز Nord CE 4 Lite را بررسی نکرده‌ایم، مشخصات آن را با گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود سامسونگ، Galaxy A35 مقایسه کرده‌ایم که رتبه چهار ستاره را به آن اختصاص دادیم.

برای مشاهده تفاوت‌های کلیدی بین این دو گوشی میان‌رده، به خواندن ادامه دهید.

Samsung Galaxy A35 دارای رتبه IP قوی تری است

Galaxy A35 دارای دوام چشمگیر است به لطف رتبه IP67 آن نه تنها در برابر گرد و غبار مقاوم است، بلکه می تواند غوطه ور شدن در عمق یک متری آب را تا 30 دقیقه نیز تحمل کند. 

نه تنها این، بلکه صفحه نمایش A35 از شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس ساخته شده است که برای آرامش بیشتر وعده ضد خش بودن را می دهد.

در مقایسه، Nord CE 4 Lite دارای ضعیف تری است. رتبه IP54 که در واقع برای یک گوشی هوشمند مدرن، حتی یک پیشنهاد اقتصادی، نسبتاً پایین است. استاندارد IP54 به این معنی است که در برابر گرد و غبار محافظت می شود اما فقط در برابر آب مقاوم است. 

با این حال، صفحه نمایش Nord CE 3 Lite به Aqua Touch OnePlus مجهز شده است. فناوری که به شما امکان می دهد از صفحه نمایش حتی زمانی که خیس است استفاده کنید.

OnePlus Nord CE 4 Lite دارای شارژ سریع است

با 80 وات SuperVOOC پشتیبانی می کند، Nord CE 4 Lite از شارژ سریع و قابل توجهی برخوردار است و وعده می دهد که فقط 50 دقیقه طول می کشد تا به 100٪ برسد. این گوشی در سطح جهانی توسط یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود، اما به دلیل قوانین اتحادیه اروپا، اروپا تنها یک سلول 5100 میلی آمپر ساعتی دریافت خواهد کرد. 

در غیر این صورت، Galaxy A35 دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و اگرچه سامسونگ ادعا می کند که از شارژ فوق سریع پشتیبانی می کند، اما این باتری تنها 25 وات است. در آزمایش‌های بنچمارک خود متوجه شدیم که دستگاه برای شارژ کامل 85 دقیقه طول می‌کشد.

OnePlus Nord CE 4 Lite blue
OnePlus Nord CE 4 Lite در مقابل Samsung Galaxy A35 5G مقایسه اندرویدهای میان رده 3

Samsung Galaxy A35 5G
Samsung Galaxy A35>

Samsung Galaxy A35

Samsung Galaxy A35 پشتیبانی طولانی تری از ارتقا دارد

اگرچه به اندازه Samsung Galaxy S24 طولانی نیست Ultra که هفت سال به‌روزرسانی گسترده ارائه می‌کند، Galaxy A35 همچنان تا چهار نسل ارتقاء سیستم‌عامل و تا پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را نیز وعده می‌دهد.

Nord CE 4 Lite در عوض تنها دو سال ارتقاء سیستم عامل و سه سال به روز رسانی امنیتی ارائه می دهد.

Samsung Galaxy A35 دارای دوربین فوق عریض است

در حالی که هر دو گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند، با بقیه لنزهای عقب خود کمی متفاوت هستند. مهم‌تر از همه، Nord CE 4 Lite لنز اولتراواید ندارد در حالی که A35 دارای لنز 8 مگاپیکسلی است. 

با این وجود، برای گوشی هایی با این قیمت، شاید نباید انتظار کیفیت تصویر عالی را داشته باشید. به عنوان مثال، ما متوجه شدیم که لنز فوق عریض Galaxy A35 با «افت کیفیت بزرگ» مواجه شده است، جایی که عکس‌ها صاف‌تر و کم‌نورتر از سنسور اصلی هستند، با «نور و جزئیات پایین‌تر».

OnePlus Nord CE 4 Lite ارزان تر است

به‌عنوان بهترین پیشنهاد قیمت در خط تولید Nord، شاید تعجب‌آور نباشد که Nord CE 4 Lite بسیار ارزان است و از 299 پوند/399 یورو شروع می‌شود و از اول جولای در دسترس خواهد بود.

Galaxy A35 اکنون در دسترس است و از 339 پوند/449 یورو کمی ارزان‌تر شروع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا