فناوری

Motorola Razr 50 Ultra در مقابل Motorola Razr 40 Ultra: چه چیزی جدید است؟

Motorola Razr 50 Ultra در مقابل Motorola Razr 40 Ultra: چه چیزی جدید است؟

موتورولا به تازگی آخرین نسخه های اضافه شده به سری نمادین Razr خود را با Razr 50 و Razr 50 Ultra اعلام کرده است. 

سری Razr 50 با وعده ارائه “بزرگترین، هوشمندترین صفحه نمایش خارجی صنعت در بین هر تلفن تاشو، طراحی نمادین اصلاح شده و ویژگی های قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی” کاملاً ارتقاء یافته نسبت به نسخه قبلی خود، Razr 40 Ultra.

بنابراین Razr 50 Ultra در مقایسه با Razr 40 Ultra چه چیز جدیدی دارد؟ ما مشخصات این دو را مقایسه کرده‌ایم و تفاوت‌های اصلی را در زیر مشخص کرده‌ایم.

Motorola Razr 50 Ultra روی Snapdragon 8s Gen 3 اجرا می شود

در حالی که هر دو گوشی هوشمند از چیپ‌ست‌های کوالکام استفاده می‌کنند، Razr 50 Ultra جدید یکی از اولین تلفن‌های تاشو جهان است که با Snapdragon 8s Gen 3 در حالی که Razr 40 Ultra روی Snapdragon 8 Plus Gen 1 قدیمی تر اجرا می شود.

Snapdragon 8s Gen 3 “ویژه از پلتفرم های سری 8 Snapdragon تهیه شده است” که موتورولا می گوید به مصرف کنندگان امکان می دهد “از طریق عملکرد سریع، اتصال بی نظیر، گیم پلی سریع و حتی محتوای بهتر، آنچه را که با هوش مصنوعی ممکن است کشف کنند. گرفتن.”

برای مثال، Razr 50 Ultra ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را در پیام‌رسانی مشاهده می‌کند، مانند Magic Compose که پاسخ‌های پیامکی را در سبک‌های مختلف پیشنهاد می‌کند و Photomoji که «به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا عکس‌های مورد علاقه خود را به شکلک شخصی‌شده یا شکلک‌های شخصی تبدیل کنند. برچسب‌ها.”

Motorola Razr 50 Ultra از شارژ 45 واتی توربو پشتیبانی می کند

Razr 50 Ultra از شارژ 45 واتی توربو پاور و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند، اگرچه شارژر دومی جداگانه فروخته می‌شود. در غیر این صورت، Razr 40 Ultra از شارژ 30 واتی توربو پاور پشتیبانی می کند، که متوجه شدیم شارژ آن از 1 تا 100 درصد کمتر از یک ساعت طول کشیده است. 

با توجه به اینکه ظرفیت باتری Razr 50 Ultra برای ارتقاء روی 4000 میلی‌آمپر ساعت تنظیم شده است (در مقایسه با 3800 میلی‌آمپر ساعت Razr 40 Ultra)، احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه جدیدتر نیز با سرعت شارژ سریع‌تری عرضه شود.

Motorola Razr 50 Ultra
Motorola Razr 50 Ultra در مقابل Motorola Razr 40 Ultra چه چیزی جدید است 2

Motorola Razr 50 Ultra دارای رتبه IPX8 است

اگرچه اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی دارای رتبه IP68 هستند، معمولاً گوشی های تاشو رتبه پایین تری ارائه می دهند. Razr 40 Ultra دارای رتبه IP52 است که به این معنی است که از ورود محدود گرد و غبار و پاشش آب محافظت می شود، در حالی که Razr 50 Ultra دارای IPX8-رده بندی، به این معنی که در حالی که هیچ محافظتی در برابر گرد و غبار ارائه نمی دهد، می تواند تا یک متر در آب غوطه ور شود. تا 30 دقیقه 

علاوه بر این، هر دو گوشی دارای شیشه گوریلا گلس ویکتوس در جلو هستند، که قول می دهد تا دو متر بر روی سطوح سخت و ناهموار دوام بیاورند و همچنین چهار برابر بیشتر از رقبا در برابر خش مقاوم هستند. 

40 Ultra همچنین دارای قاب آلومینیومی سری 7000 است در حالی که 50 Ultra دارای قاب آلومینیومی با استحکام بالا سری 6000 است. در حالی که اولی استحکام کششی بالاتری دارد و دومی قبل از شکستن کشش بیشتری دارد، هر دو محافظت عالی در برابر شکستگی دارند.

Motorola Razr 50 Ultra دارای سیستم دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است

موتورولا ادعا می‌کند که Razr 50 Ultra به لطف سیستم دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خود که به هوش مصنوعی Moto AI و Google Photos AI مجهز است، «بهترین فناوری دوربین Razr را تا کنون دارد». 

ویژگی‌های عکس هوش مصنوعی شامل موتور بهبود عکس است که از هوش مصنوعی برای اعمال تنظیمات از حالت‌های عکاسی چندگانه در یک حالت تثبیت‌پذیر تطبیقی، تعیین سرعت فیلم‌برداری در حرکت و تنظیم تثبیت‌کننده استفاده می‌کند.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Razr 50 Ultra توسط یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود که زوم اپتیکال 2 برابری را «بدون کاهش کیفیت تصویر» ارائه می‌کند. در غیر این صورت، Razr 40 Ultra دارای یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض و ماکرو 13 مگاپیکسلی است.

اگرچه ممکن است سخت‌افزار Razr 40 Ultra در مقایسه کوچک به نظر برسد، اما متوجه شدیم که «دوربین‌ها بسیار بیشتر از تعداد مگاپیکسل هستند» زیرا ۱۲ مگاپیکسل اصلی به‌ویژه قادر به انجام «کار تحسین‌برانگیز در سناریوهایی با نور خوب» بود.

>

Motorola Razr 50 Ultra دارای Google Gemini است

به دنبال پردازنده جدید، Razr 50 Ultra می تواند از ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری پشتیبانی کند، از جمله ادغام Google Gemini – یک دستیار هوش مصنوعی که می تواند به شما در انجام چندین کار از جمله “ساخت برنامه سفر جاده ای [و] ایجاد یک برنامه شخصی کمک کند. تمرین”.

جمینی را می‌توانید مستقیماً از صفحه‌نمایش خارجی Razr 50 Ultra پیدا کنید، به‌علاوه اگر تازه وارد Gemini هستید، سه ماه از Gemini Advanced رایگان دریافت خواهید کرد.

Motorola Razr 50 Ultra RRP ارزان تری دارد

Razr 50 Ultra از 999 پوند شروع می شود و در چهار رنگ، از جمله آبی بلیزر، سبز شویدی، هلویی فاز و صورتی طاووسی موجود است. 

Razr 40 Ultra با این حال دارای RRP اولیه 1049 پوند است و همچنین در چهار رنگ موجود است: آبی یخچالی، سیاه بی نهایت، هلویی Fuzz و Viva Magenta. اگرچه 40 Ultra دارای RRP بالاتری است، اما همانطور که سال گذشته عرضه شد، شاهد معاملات و پیشنهادات متعددی برای این گوشی بودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا