فناوری

قیمت‌های اروپایی سری پیکسل 9 گوگل، پیکسل 9 پرو فولد و گزینه‌های رنگ آن لو رفت

قیمت‌های اروپایی سری پیکسل 9 گوگل، پیکسل 9 پرو فولد و گزینه‌های رنگ آن لو رفت

سری Pixel 9 انتظار می‌رود در تاریخ 13 آگوست در پرده‌برداری انجام شود توسط رویداد Google. این یک گوشی بزرگ با سه گوشی پیکسل است که این بار انتظار می رود از جمله Pixel 9 Pro XL جدید. همچنین انتظار می‌رود گوگل Pixel 9 Pro Fold را راه‌اندازی کند. در این رویداد اکنون یک افشای جدید نشان می‌دهد که قرار است قیمت و رنگ‌های اروپایی کل خط تولید پیکسل چیست. 

قیمت‌گذاری سری Google Pixel 9 لو رفت

قیمت‌گذاری اروپایی سری Pixel 9 از نشریه فرانسوی Dealabs می‌آید. نشت قیمت کامل همه انواع ذخیره سازی کل پیکسل را نشان می دهد. 9 ترکیب شامل تاشو که این بار Pixel 9 Pro Fold نامیده می شود. توجه داشته باشید که این قیمت اروپایی است بنابراین برای سایر بازارها کاملاً متفاوت خواهد بود. 

Google Pixel 9

Google Pixel 9 در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت‌های ۸۹۹ یورو و ۹۹۹ یورو عرضه خواهد شد. این محصول در چهار رنگ عرضه خواهد شد: Obsidian (مشکی آتشفشانی)، چینی (پرسلن)، Cosmo و Mojito. 

Google Pixel 9 Pro

نوع Google Pixel 9 Pro 128GB با قیمت 1099 یورو و در رنگ‌های Obsidian، Porcelain، Hazel (سبز مریم گلی) و صورتی خواهد بود. نسخه 256 گیگابایتی 1199 یورو قیمت دارد و این نسخه نیز در هر چهار رنگ موجود است. پیکسل 9 پرو با ظرفیت 512 گیگابایت تنها در رنگ های Obsidian و Hazel و با قیمت 1329 یورو در دسترس خواهد بود. 

Google Pixel 9 Pro XL

مدل پایه Google Pixel 9 Pro با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی 1199 یورو قیمت دارد و در رنگ های Obsidian، Porcelain و Hazel در دسترس خواهد بود. . نسخه 256 گیگابایتی دارای برچسب قیمتی 1299 یورویی است و در چهار رنگ از جمله صورتی عرضه خواهد شد. نسخه 512 گیگابایتی در رنگ های Obsidian، Porcelain و Haze عرضه می شود و قیمت آن 1429 یورو است. 

Pixel 9 Pro XL در نسخه 1 ترابایتی و با برچسب قیمت 1689 یورو عرضه خواهد شد. این گزارش همچنین می گوید که نام تجاری Pixel 9 Pro XL هنوز تایید نشده است، بنابراین ممکن است نام متفاوتی برای این نسخه ببینیم. 

Google Pixel 9 Pro Fold

Pixel 9 Pro Fold در نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی با قیمت‌های 1899 یورو و 2029 یورو عرضه خواهد شد. این در دو رنگ عرضه می شود: Obsidian و Porcelain. نام تجاری Pixel 9 Pro Fold نیز هنوز تایید نشده است. 

با توجه به این قیمت‌ها، به نظر می‌رسد گوگل آن را برای مدل‌های خاصی افزایش داده است. قیمت پیکسل 9 برای مدل های 128 و 256 گیگابایتی 40 یورو بیشتر از پیکسل 8 است. مدل های 256 و 512 گیگابایتی پیکسل 9 پرو نیز حدود 40 یورو بیشتر از پیکسل 8 پرو هستند. در هند، سری پیکسل 8 به دلیل قیمت بالای خود سر و صدای زیادی به پا کرد و این گزارش نشان می‌دهد که ممکن است این بار پیکسل‌های گران‌تری را ببینیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا