فناوری

آمازون بازی‌های رایانه‌های شخصی را در طول Prime Day: Suicide Squad: Kill the Justice League، Chivalry 2 و موارد دیگر اهدا می‌کند.

آمازون بازی‌های رایانه‌های شخصی را در طول Prime Day: Suicide Squad: Kill the Justice League، Chivalry 2 و موارد دیگر اهدا می‌کند.

آمازون آماده میزبانی فروش روز اول در چندین کشور. پیش از آن، این پلتفرم اعلام کرده است که بازی‌های رایانه‌های شخصی رایگان از جمله Suicide Squad: Kill the Justice League، Chivalry 2 و موارد دیگر را در طول فروش Prime Day به اعضای Prime اهدا می‌کند. بررسی کنید که چگونه می‌توانید آن بازی‌ها را بدون هزینه اضافی مطالبه کنید.

بازی‌های رایانه‌ای رایگان برای اعضای Prime در طول Amazon Prime Day

  • Amazon میزبانی می‌کند. دهمین رویداد Prime Day خود در 16 و 17 ژوئیه در چندین کشور، با معاملات انحصاری.
  • در طول فروش، پلتفرم سه بازی را برای ادعای اعضا ارائه می دهد، از جمله “Suicide Squad: Kill the Justice League”، “Chivalry 2″، و “Rise of the Tomb Raider.”
  • اعضای آمازون پرایم می توانند این بازی‌ها را به‌مدت 48 ساعت به‌صورت رایگان مطالبه کنید از 16 ژوئیه در ساعت 12 صبح PT یا 3 بامداد ET.
  • قابل توجه، این عناوین رایگان از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس خواهند بود.

اعضای آمازون پرایم همچنان می‌توانند عناوین پیشرو در بازی‌های نخست را ادعا کنند. در حال حاضر Tearstone: Thieves of the Heart، The Invisible Hand، Forager، Heaven Dust 2، Soulstice، Wall World، Hitman Absolution، Call of Juarez: Bound in Blood و Call of Juarez در دسترس هستند.

از جولای شروع می شود. یازدهم، اعضای Prime می‌توانند ادعای جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیم II – اربابان سیث، الکس کید در Miracle World DX، Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، و Samurai Bringer را داشته باشند.

فروش Amazon Prime Day در هند

در هند، فروش Amazon Prime Day تنظیم برای 20 ژوئیه و 21 ژوئیه، که در آن معاملات و تخفیف هایی را در چندین دسته محصول، از جمله گوشی های هوشمند، لپ تاپ، لوازم الکترونیکی مصرفی، مد و موارد دیگر ارائه می دهد. در حین فروش، کاربران می توانند از طریق کارت های اعتباری/دبیت بانک SBI و ICICI علاوه بر تخفیف های دیگر، 10 درصد تخفیف دریافت کنند. این پلتفرم همچنین اشاره کرده است که محصولات داخلی آمازون، مانند استیک های Fire TV یا بلندگوهای اکو تا 55 درصد تخفیف ارائه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا