فناوری

قیمت OnePlus Nord 4 در هند قبل از عرضه در 16 جولای به بیرون درز کرد

قیمت OnePlus Nord 4 در هند قبل از عرضه در 16 جولای به بیرون درز کرد

قیمت OnePlus Nord 4 در هند چند روز قبل از اعلام به بیرون درز کرده است. این همچنین نشان می دهد که یک گزینه EMI بدون هزینه برای مشتریان وجود خواهد داشت. ما فقط می‌توانیم شکل ظاهری تلفن را ببینیم، اما ادعا می‌شود رندرهای لو رفته قبلاً کل طراحی را با شکوه کامل نشان می دهد. این گوشی قرار است در تاریخ 16 ژوئیه رسمی شود. در کنار تبلت جدید، هدفون های TWS و موارد دیگر.

قیمت OnePlus Nord 4 در هند (نسخه داده شده)

  • طبق گفته کاربر X Tech Home، قیمت OnePlus Nord 4 در هند 27999 روپیه خواهد بود، احتمالاً برای مدل پایه.
  • اما قیمت مذکور شامل کلیه تخفیفات بانکی می باشد. همچنین EMI 6 ماهه بدون هزینه وجود خواهد داشت.
Nord-4-Price

  • این بدان معناست که قیمت اصلی تلفن ممکن است کمی بالاتر باشد، احتمالاً حدود 31999 روپیه، به عنوان قبلاً شایعه شده بود.
  • قیمت سایر انواع ذخیره سازی در دست نیست اما حدود 3000 روپیه تفاوت وجود خواهد داشت.
  • به نظر می‌رسد که این فاش شدن از یک فهرست تصادفی آنلاین قبل از اعلام این خبر سرچشمه گرفته است. 

OnePlus Nord 4: آنچه تاکنون می دانیم

OnePlus Nord 4 به یک صفحه نمایش 6.74 اینچی 1.5K OLED < /span>صفحه نمایش Tianma U8+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2150 نیت. این صفحه نمایش همان اندازه Nord 3 است. گزینه های اتصال شامل 5G، 4G LTE، Wi-Fi دو باند، بلوتوث، GPS و یک پورت USB Type-C برای شارژ است.

این گوشی دارای باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی است. در مقایسه، Nord 3 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ 80 واتی عرضه شد. این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7+ Gen 3 SoC با پردازنده گرافیکی Adreno بهره می برد. این چیپست جایگزین Dimensity 9000 SoC در Nord 3 می شود. این چیپست را می توان با حداقل 8 گیگابایت رم و احتمالاً گزینه های ذخیره سازی 128/256 گیگابایتی جفت کرد.

OnePlus Nord 4 از آن استفاده خواهد کرد. یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی در پشت. سلف با سنسورهای دوربین سه گانه 50MP + 8MP + 2MP عرضه شد. به نظر می رسد که Nord 4 هیچ سنسور سومی را فقط به خاطر آن سرگرم نخواهد کرد. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برای امنیت، بلندگوهای دوگانه، موتور خطی محور X و لغزنده هشدار است.

<پانویس>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا