فناوری

CMF Watch Pro 2، Buds Pro 2 در هند در کنار CMF Phone 1 راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

CMF Watch Pro 2، Buds Pro 2 در هند در کنار CMF Phone 1 راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

در کنار راه اندازی < a href="https://www.91mobiles.com/cmf-phone-1-price-in-india">CMF Phone 1، CMF by Nothing از CMF Watch Pro 2 و CMF Buds Pro رونمایی کرد. 2 برای مصرف کنندگان هندی. Watch Pro 2 کاملاً جدید دارای صفحه نمایش همیشه روشن AMOLED 1.32 اینچی، چندین ویژگی نظارت بر سلامت و تناسب اندام و موارد دیگر است، در حالی که Buds Pro 2 تا 50 دسی بل حذف نویز فعال (ANC)، تا 43 ساعت را ارائه می دهد. عمر باتری. این محصولات به‌عنوان جانشین ساعت ارائه می‌شوند. Pro and Buds Pro. نگاهی به قیمت، ویژگی‌ها و جایگزین‌های این محصولات تازه معرفی‌شده بیندازید.

CMF Watch Pro 2، قیمت Buds Pro 2 در هند، در دسترس بودن

  • CMF Watch Pro 2 قیمت برای رنگ‌های خاکستری تیره و خاکستری 4999 روپیه است، در حالی که رنگ‌های آبی و نارنجی با چرم گیاهی با قیمت 5499 روپیه عرضه می‌شوند.
  • قابل توجه، افزایش جزئی در رنگ‌های خاکستری وجود دارد. قیمت، زیرا نوع خاکستری تیره CMF Watch Pro با قیمت 4,499 روپیه عرضه شد، در حالی که گزینه خاکستری متالیک با قیمت 4,999 روپیه معرفی شد.
  • علاوه بر این، کاربران می‌توانند مجموعه بند و قاب را با قیمت 749 روپیه خریداری کنند.
  • از سوی دیگر، CMF Buds Pro 2 با قیمت ۴۲۹۹ روپیه در هند عرضه شده است. این محصولات از 12 ژوئیه در هند در Flipkart برای خرید در دسترس خواهند بود.

ویژگی‌های CMF Watch Pro 2، Buds Pro 2

CMF Watch Pro 2 دارای صفحه نمایش دایره ای با حاشیه های قابل جابجایی و بدنه آلیاژ آلومینیوماست. این گوشی با هر دو بند چرمی سیلیکونی و وگان برای اولویت‌های مختلف عرضه می‌شود و نمایشگر ۱.۳۲ اینچی AMOLED همیشه روشن را به نمایش می‌گذارد که نسبتاً کوچک‌تر از نمایشگر ۱.۹۶ اینچی در CMF Watch Pro است. این ساعت هوشمند دارای پشتیبانی از روشنایی خودکار، حداکثر روشنایی 620 نیت و بیش از 100 صفحه ساعت است.

این ساعت هوشمند دارای اتصال بلوتوث نسخه 5.3 است و از تماس بلوتوث با کمک میکروفون در پشتیبانی می‌کند. Watch Pro 2. این ساعت هوشمند دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و با گوشی‌های هوشمندی که روی یا بالاتر از iOS 13 و Android 8.0 کار می‌کنند، سازگار است.

ساعت هوشمند CMF 305 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد که همچنین کمی کمتر از باتری 340 میلی آمپر ساعتی مدل قبلی است. این شرکت ادعا می کند که Watch Pro 2 می تواند تا 11 روز در استفاده معمولی و تا 9 روز با استفاده زیاد کار کند. با این حال، اگر از تماس بلوتوثی استفاده می کنید، ساعت هوشمند ممکن است فقط حدود 18 ساعت کار کند. علاوه بر این، حدود یک ساعت و نیم طول می کشد تا ساعت به طور کامل شارژ شود.

Watch Pro 2 دارای ویژگی های نظارت بر سلامت مانند ضربان قلب 24 ساعته، ضربان قلب در حالت استراحت، اکسیژن خون (SpO2)، خون غیر طبیعی است. هشدار اکسیژن، خواب، کالری، ردیابی چرخه قاعدگی و موارد دیگر. این ساعت هوشمند CMF همچنین دارای بیش از 100 حالت ورزشی با 5 فعالیت تشخیص هوشمند، ضربان قلب من، تمرینات گرم کردن، تنظیم اهداف تمرینی و موارد دیگر است.

کاربران. می‌تواند موسیقی و دوربین را کنترل کند، تایمر، زنگ ساعت و کرونومتر را تنظیم کند، اعلان پیام، آب‌وهوا، تقویم و موارد ساده‌تر را از طریق ساعت هوشمند بررسی کند.

جایگزین ها

با قیمت 4999 روپیه، Noise Pro 5 Max با صفحه نمایش 1.96 اینچی AMOLED، حداکثر روشنایی 600 نیت، رتبه IP68، چندین مورد سلامتی و ویژگی‌های تناسب اندام، باتری تا ۷ روز و موارد دیگر. از طرف دیگر، Fire-Boltt Dream WristPhone نیز قیمتی مشابه دارد و دارای 4G LTE، اتصال WiFi، صفحه نمایش 2.02 اینچی، باتری 800 میلی آمپر ساعتی و موارد دیگر است.

CMF Buds Pro 2.

CMF Buds Pro 2 دارای یک درایور باس 11 میلی‌متری و یک توییتر 6 میلی‌متری برای بیس بهتر است و تا 50 دسی‌بل ANC هیبریدی دارد که یک ارتقاء از ANC هیبریدی تا 45 دسی‌بل است. پیشین.

این هدفون ها همچنین دارای حالت شفافیت، ANC تطبیقی، و یک الگوریتم هوشمند ANC برای خروجی صدای بهتر بسته به محیط اطراف. گوشی تازه راه‌اندازی شده با قابلیت شارژ سریع تا 43 ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تنها با 10 دقیقه شارژ تا 7 ساعت از موسیقی لذت ببرند.

Buds Pro 2 شامل 6 میکروفون HD با فناوری صدای واضح 2.0 و کاهش نویز باد 2.0 است که صدای بهتری را برای تماس در محیط های پر سر و صدا ارائه می دهد. این هدفون‌های CMF شش میکروفون و فناوری LDAC را ارائه می‌کنند و برای بی‌سیم صوتی Hi-Res تایید شده‌اند. همچنین دارای جلوه صوتی فضایی برای صدای سه بعدی است.

جایگزین‌ها

Realme Buds Air 6 3299 روپیه قیمت دارد اما 50dB ANC را ارائه می‌دهد. درایور 12.4 میلی متری، 6 میکروفون، عمر باتری تا 40 ساعت، رتبه IP55، از جمله، در همین حال، OPPO Enco Air 3 Pro با قیمت 4299 روپیه، تا 30 ساعت عمر باتری، جلوه های صوتی فضایی، تا 49dB Adaptive ANC، رتبه IP55، و موارد دیگر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا